Hei her i det nye år, der er nu gået lidt tid, siden Brage er kommet i hus, så tiden er kommet til at begynde at beskrive karestikken på lydgengivelsen fra forsterkeren.
Kilderne er.
Musical fidelity M1CDT drev og. M1dac og Rega sin Dac R, samt Ayre DSD dac.
Musiken kommer fra forholdsvis CD, og Tidal over Roon.
Interconnect og høyttaler samt strøm kabler som inntil nu har været prøvet i systemet kommer fra følgende 
Strøm: Div. Fra Transparent referanse serien og ned til deres installations kabler.
Interconnect: DH labs, Transparent " Ultra MM2 og nedad i Premie serien"
Høyttaler kabler: Monster 4 kvadrat mm, Audioquist type 8, Transparent Ultra mm2.
Efter at have blevet vant til lyd karastikken fra Transparent i tidligere opset, må jeg også her imrømme, at jeg inntil nu, foretrekker lydgengivelsen med disse kabler.
Har nogen kabler fra Kimber, og Analysic plus som samt et Diy projektor som senere vil blive prøvet i opsettet.
Høytalere som har været benyttes er: 
Dynaudio Contuer 3.4 og B&W 805 d3, Senere vil systemet blive koblet op m 2 stk DB1 Sub,er fra B&W=  Rått!
Lydgengivelsen fra Brage er i den grad dynamisk, uansett hva du kan sammenligne den med, ordet som best kan beskrive hva som falder mig ind, er Krudt, samtidig som gjengivelsen er exstream detaljeret. Her hører du absolutt alt, hva produseren har fået lagt ned i lydsporet på godt og ondt.
Dette gjør også at forsterkeren med en gang forteller lytteren om, hvilke signal kilder og kabler den er koblet op med.
Senere vil a komme ind på de andre aspekter i lydgengivelsen, men en ting som står fast, er at der finnes PR dags dato,-ingen andre forsterkere i 30kilo klassen, som i den grad er i Highend siktet, og som kan konkurrere med hva som helst, du vil kunne finde på markedet av svindyre alternativer, og kansje sågar vinde i en direkte sammen ligning.
Fy flatten hvor det svinger.