black hole/blank canvas..

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
Noen som har hørt nye motorpsycho plata ennå? Fikk tak i den i går, og den surrer jevnt og trutt nå. Først trakk jeg ei visdomdstann, og gikk deretter rett fra tannlegen til platebutikken, henta den, for så å gå hjem, sette den på og legge meg på senga(hvor jeg blir et par dager nå:) )..  

Tar alltid ganske lang tid for min del å gjøre opp en mening rundt plater, og i hvert fall i dette tilfellet med en dobbel skive.

Bent gjør uansett en god jobb bak trommene, og melodiene, som alltid, er knall.

hørt plata 3-4 ganger nå. kommer tilbake igjen etter 10-15:)
 

LemonDog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
379
Antall liker
49
Torget vurderinger
8
Jeg har hørt en del på denne plata, og jeg synes den er den beste siden Trust Us. Jeg var ikke så veldig begeistret for pop-eksperimentene de holdt på med rett etter årtusenskiftet. Disse platene var jo ikke dårlige, men de ga meg ikke akkurat frysninger på ryggen av glede, slik en del av det gamle materialet gjorde. Endelig rocker de igjen, og jeg gleder meg stort til konserten på Studentersamfundet i Trondheim i april :)
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
Har hørt plata noen fler ganger nå, og syns den er grisebra. mange høydepunkter. critical mass, nr5 på cd1, er i øyeblikket favoritt.. samme groove hele veien, maler og maler i vei:).. Dette er jo en klassiker..
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.415
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Er det utgitt en 3 CD versjon med to sanger på tredje CD?
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Jepps. Jeg kjøpte spesialversjonen med en ekstra plate; "Hyena / Bonnie Lee". Stilig CD med vinylriller ;D
 
Topp Bunn