Fant ut nå at det bare er å disable JavaScript. så raser man rett inn på siden som normalt.Jeg har sett det før, men det er litt underlig. Det er tydeligvis et firma, QUEUE.IT, som lever av å selge dette systemet til nettfirmaer med dårlig serverkapasitet.
Døh! En ny underbukse i året er meg da vel undt?Er vel ikke slik vi redder verden - hvis politikerne mener noe med å redde verden burde de forby hele greia og alle slike (Valantines/Mors og Farsdag/Halloween - mm) !
Men 21 pakker vaskemiddel a gitt - driver du asylmottakKjøpte to stk powerbank på 11000mAh. Førpris 399,- nå 125,- Faller i kategorien "kjekkt å ha".
12 pakker OMO Color og 9 pakker OMO Ekstra til kun 100,- pr 3 pakker! Kategori "fornuftig"!
Øl og mineralvann er det ikke så veldig smart å kjøpe på tilbud. Har man slikt på lager øker forbruket.
Men vaskemidler og toalettpapir er trygge varer å kjøpe på tilbud. Kun et spørsmål om lagerplass!
Prøver du å si at asylmottakene egentlig er skalkeskjul for organisert virksomhet som skal kjøre øvrige vaskerier i Norge konk?Men 21 pakker vaskemiddel a gitt - driver du asylmottakKjøpte to stk powerbank på 11000mAh. Førpris 399,- nå 125,- Faller i kategorien "kjekkt å ha".
12 pakker OMO Color og 9 pakker OMO Ekstra til kun 100,- pr 3 pakker! Kategori "fornuftig"!
Øl og mineralvann er det ikke så veldig smart å kjøpe på tilbud. Har man slikt på lager øker forbruket.
Men vaskemidler og toalettpapir er trygge varer å kjøpe på tilbud. Kun et spørsmål om lagerplass!![]()
Nei, dessverre! Hadde jeg gjort det ville jeg i henhold til hva man kan lese i avisene vært "mangegangermillionær"!Men 21 pakker vaskemiddel a gitt - driver du asylmottakKjøpte to stk powerbank på 11000mAh. Førpris 399,- nå 125,- Faller i kategorien "kjekkt å ha".
Men vaskemidler og toalettpapir er trygge varer å kjøpe på tilbud. Kun et spørsmål om lagerplass!![]()
Avansen er det tydeligvis ingenting i veien med.
Pass på! Plutselig innser du at du har blitt dasspapir-junkie, og blir dømt til tvungen gruppeterapi sammen med andre cellulosemisbrukere.Det er visse saker man kan kjøpe store mengder av med tanke på "å ha på lager" uten at det faktum at du har varen i huset fører til øket forbruk. Toalettpapir og vaskemidler er eksempler på slike.