Ønsker anbefaling Black Friday 2018

oes

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2008
Innlegg
635
Antall liker
535
Torget vurderinger
7
Black Sabbath? :rolleyes:

Black Friday er blitt raskt til Black Week.
Hva blir det neste...Black Month?
Kanskje åpne en sjappe med Black All Year? Eller er det kanskje gjort?
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.752
Antall liker
13.240
Jeg ønsker meg en hendig Windows-maskin til å kjøre Audiolense.
Lenovo Yoga eller MS Surface er fristende. Kjekt å ha med på tur også.
Elkjøp har godt tilbud på en Surface akkurat nå.
Jeg har Lenovo Yoga som forsåvidt funker fint, men når det gjelder touchpaden på den så har de "litt" å gå på i forhold til Apple sin.
 

Olav2

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.04.2014
Innlegg
3.342
Antall liker
2.665
Torget vurderinger
1
Ingen som har sett noen kanontilbud på en lyssterk projektor?
Jvc x5900 til 30k på avshop er et veldig godt kjøp hvis du ønsker lyssterk hjemmekinoprojektor. Har selv x7900. Topp fornøyd. Hvis du er på jakt etter 5000 lumen projektor så aner jeg ikke hva som er riktig pris
Takk for godt tips! Men en god del utenfor budsjettet akkurat nå, dessverre. Kanskje jeg finner den på brukten etter hvert.
 
  • Liker
Reaksjoner: oes

sammy

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
909
Antall liker
454
Sted
Oslo
Torget vurderinger
5
Space one kan brukes uten kabel, oppladbar og med støyreduksjon. Selges til 999 hos Neby, tror man ikke finner billigere klokker med slike spesifikasjoner.

Edit: Leste også kablet versjon nå... :(
 
Sist redigert:

Michail

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2006
Innlegg
184
Antall liker
35
Torget vurderinger
11
Komplett har Sony MDR Z1R på tilbud til 9.990,- 5 stk igjen per nå. (etter at jeg har bestilt mine)
 
Ble medlem
23.11.2018
Innlegg
1
Antall liker
0
Noen som har testet Dynavoice fra BRL Electronics? De har syke priser nå! En kompis har en eldre versjon som han er fornøyd med.
 

Snurr&stuk

Medlem
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
33
Antall liker
6
Komplett har Sony MDR Z1R på tilbud til 9.990,- 5 stk igjen per nå. (etter at jeg har bestilt mine)
Borte nå. :(
Glad jeg tittet innom hodetelefon delen av prisguiden og så disse før jeg dro på jobb i dag. I fjor var jeg ganske ergelig på meg selv som ikke kjøpte Beyerdynamic T1 til 5k. Gleder meg skikkelig til å teste Z1R mot LCD-3!
 

Snurr&stuk

Medlem
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
33
Antall liker
6
Komplett har Sony MDR Z1R på tilbud til 9.990,- 5 stk igjen per nå. (etter at jeg har bestilt mine)
Borte nå. :(
Glad jeg tittet innom hodetelefon delen av prisguiden og så disse før jeg dro på jobb i dag. I fjor var jeg ganske ergelig på meg selv som ikke kjøpte Beyerdynamic T1 til 5k. Gleder meg veldig til å teste Z1R mot LCD-3!
 
Topp Bunn