BJØRK LP-Stativ fra Lydglede

_DSC0778.jpg


Etter tilbakemeldinger fra våre gode kunde introduserer vi nå vårt eget LP-stativ produsert i Norge av snekkeri i Lommedalen. Stativet har plass til inntil 40 plater. Det kommer flatpakket i fire deler og monteres enkelt uten skruer. Solid utførelse i 14 mm tykk bjørkekryssfinér av beste klassifisering. Kan overflatebehandles med treolje eller beis etter eget ønske. Dette stativet får du kun kjøpt hos Lydglede.

Vårt eget vinylstativ produsert i Norge av Mølladammen snekkeri i Lommedalen. Stativet har plass til inntil 40 plater. Det kommer flatpakket i fire deler og monteres enkelt uten skruer. Solid utførelse i 14 mm tykk bjørkekryssfinér av beste klassifisering.

Stativet kan oljes med vanlig treolje eller poleres med møbelvoks dersom du ønsker det. Olje vil i utgangspunktet gjøre treverket mørkere og få treverket vil få mer detaljer og spill i seg. Dersom du ønsker å bevare den lyse finishen anbefales hvitpigmentert olje.

Kontakt oss dersom du ønsker stativet i en annen finish som eksempelvis valnøtt, eik eller flightcase-look.

Spesifikasjoner:
Materiale: 14 mm kryssfiner bjørk
Mål: B:290 x D:285 x H:245 mm
Vekt: 1,75 kg
Produsert i Norge

Pris 499,-

Kvantumsrabatt
Antall Rabatt Du sparer
2 5% Opptil kr 49.90
3 10% Opptil kr 149.70
5 15% Opptil kr 374.25

Bestilles her: https://www.lydglede.no/tilbehor/73...iv-platestativ-kryssfiner-bjork-lydglede.html



_DSC0779.jpg


_DSC0744.jpg


_DSC0753.jpg
 

Kommentarer

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.412
Antall liker
7.904
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Helt rett trenger de ikke å stå, så lenge stativet ikke er ment for permanent oppbevaring. Problemet er mer at de sklir veldig lett og blir liggende som i bildene, med det resultat at bunnen av coveret blir slitt og deformert over litt tid.

Dette kan man løse enkelt selv ved å lime på et gummibånd av f.eks denne typen, som jeg bruker på mine stativer (av samme type, men laget på bestilling) men egentlig burde det ha vært løst av selger/produsent før salg.
 

Lancaster

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2013
Innlegg
851
Antall liker
2.105
Torget vurderinger
1
Jeg synes Lydglede skal få en tommel opp for at de har tatt tilbakemelding på det tidligere produktet på alvor, funnet en ny produsent (støtter lokal produksjon) og tilbyr et nytt og forbedret produkt. Det er ikke alle som tar seg det bryet når det opprinnelige produktet ikke lever opp til forventningene. Jeg har aldri handlet hos Lydglede, dog synes jeg slikt bidrar til å øke tilliten til oss som forbrukere og til dem som leverandør.
 

Jørgen_i_Lydglede

Bransjeaktør
Ble medlem
20.02.2008
Innlegg
72
Antall liker
81
Torget vurderinger
3
Helt rett trenger de ikke å stå, så lenge stativet ikke er ment for permanent oppbevaring. Problemet er mer at de sklir veldig lett og blir liggende som i bildene, med det resultat at bunnen av coveret blir slitt og deformert over litt tid.

Dette kan man løse enkelt selv ved å lime på et gummibånd av f.eks denne typen, som jeg bruker på mine stativer (av samme type, men laget på bestilling) men egentlig burde det ha vært løst av selger/produsent før salg.
Hei!

Takk for tipset om gummibåndet, det skal vi ta med oss videre.

Hilsen Jørgen
 

Caucaso

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.03.2011
Innlegg
283
Antall liker
88
Torget vurderinger
17
Jeg tror ikke det blir plass til 40 albumer iallefall
 

Informasjon om bruker

Jørgen_i_Lydglede
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
81
Link til alle artikler
53
Jørgen_i_Lydglede sine annonser
Bransjenyheter
Ny regent på tronen: Reavon UHD-spillere nå hos Lydglede!

Ny regent på tronen: Reavon UHD-spillere nå hos Lydglede!

  • 0
Oppo regjerte tronen hva gjelder avspilling av Blu-ray, men valgte på grunn av lav lønnsomhet å fokusere på andre produkter. Mye kan tyde på at vi nå har fått en ny fransk regent! Reavon søker å...
Fortsett
Bransjenyheter
Eksperthjelp søkes!

Eksperthjelp søkes!

  • 0
Til oppdrag på timesbasis søker Lydglede nå etter en drivende dyktig person som skal bistå med annonseoppsett og utsending av nyhetsbrev. Omfang er 4-6 timer i uken. Arbeidsoppgaver: Oppsett og...
Fortsett
Bransjenyheter
Norske Pinell nå hos Lydglede!

Norske Pinell nå hos Lydglede!

  • 0
Lydglede er nå forhandler av de supre radioene til norske Pinell. Pinell har blitt kjent for høy lydkvalitet, flott byggekvalitet og godt pris/ ytelsesforhold. I tillegg så scorer modellene svært...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny Borea-modell fra Triangle: BRA1

Ny Borea-modell fra Triangle: BRA1

  • 0
Høyttalerne Triangle Borea BRA1 er ypperlig for deg som er hjemmekinoentusiast og skal ha høyttalere for bruk av effektkanaler i front, tak eller bak i rommet. Dette er høyttalere som gjennom sitt...
Fortsett
Bransjenyheter
Bestselger nå i nye finisher

Bestselger nå i nye finisher

  • 0
Lydglede sitt eget LP-stativ nå i to nye lekre finisher Vårt eget vinylstativ produsert i Norge av Mølladammen snekkeri i Lommedalen har vi akkurat fått levert i ubehandlet eik og...
Fortsett
Bransjenyheter
Nytt Primare-produkt: NP5 MK2

Nytt Primare-produkt: NP5 MK2

  • 9
Vi er glade for å annonsere at en oppgradert versjon av vår mest populære nettverksspiller Primare NP5 MK2 er klar for levering i august. NP5 MK2 har flere forbedringspunkter. Blant annet støtter...
Fortsett
Topp Bunn