Juss og økonomi Bitcoin

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    2.492
    Torget vurderinger
    1
    Føles ikke som om du har satt deg veldig godt inn i dette? Krypto er svært volatilt, så at det går mye opp og ned er det helt motsatte av en umulighet, det er tvert i mot helt normalt.
    Ironi er en vanskelig øvelse. Jeg forstår ikke grunnlaget for at noen av kryptovalutaene skal noe som helst verdi i utgangspunktet. De frelste har tydeligvis forstått noe vi andre ikke har og har jo også av uforståelige grunner også hatt rett de siste 15 årene. Etter min mening er det bare negative sider ved krypto: Uegnet som betalingsmiddel som man må anta er det egentlige formålet og enormt resurskrevende. Eneste funksjonen må være et gedigent pyramidespill og det hadde vært like greit med en kollaps slik at man ble kvitt hele greien.

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    9.783
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ironi er en vanskelig øvelse. Jeg forstår ikke grunnlaget for at noen av kryptovalutaene skal noe som helst verdi i utgangspunktet. De frelste har tydeligvis forstått noe vi andre ikke har og har jo også av uforståelige grunner også hatt rett de siste 15 årene. Etter min mening er det bare negative sider ved krypto: Uegnet som betalingsmiddel som man må anta er det egentlige formålet og enormt resurskrevende. Eneste funksjonen må være et gedigent pyramidespill og det hadde vært like greit med en kollaps slik at man ble kvitt hele greien.
    Ironi ja. For trøtt til å skjønne det tydeligvis. :D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn