Jer har fått tak i to CDer som er lastet ned som bin-filer, og disse sakl la seg mounte i daemontools for ripping. Hvordan gjør man? Jeg får det ikke til å virke (har installert daemontools, men .bin ser ikke ut til å være gyldig format).
Daemon tools er veldig praktisk til å mounte imagefiler med. Selv synest jeg Alcohol 120% er å foretrekke, i hvertfall hvis man ikke har kjøpt proversjonen av Daemon Tools. Fordelen med DT er at lite-utgaven er gratis, ulempen er at det følger med spy-/adware. :-\stejorge skrev:Har aldri likt daemon tools. Prøv MagicISO/Magic Disc hvis du fremdeles ikke får det til.
PS:
Winrar kan også lese ISO file
Jeg ser at de har gjort det mulig i senere versjoner å fjerne eller velge bort adware programmene og delene som legger seg til i browseren din. Det er jo et greit tiltak, men krever at man er forsiktig når man installerer. Jeg har også opplevd at DT-lite gjemmer seg og er vanskelig å avinstallere på endel maskiner ved at den ikke kan finnes i "legg til eller fjern" i kontrolpanelet, men krever manuell fjerning og evt. registryeditering.tore_v1 skrev:Hva slags spyware? Jeg har ikke merket noe til dette, så lenge man er litt våken under installeringer går det meste greit.
Jojo, men nå har han jo allerede fått greit svar på det spørsmålet da i #4 og #6. Så det er vel ingen grunn til å ikke kunne diskutere relaterte emner i samme slengen?DT er veldig praktisk, det samme er Alcohol120, men når trådstarter ber om hjelp til DT så synes jeg det er greit å forholde seg til.