Billig rustrfitt eksosanlegg.

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Antall liker
551
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Svensk firma som heiter Rakaror leverer rustfritt eksosanlegg til veldig gode priser.
Litt lang leveringstid,2veker.
I mitt tilfelle,2bakerste lengder dvs fra katalysator og bak,kom prisen på 3200kr inkl moms,frakt og toll.
Det er også 6års garanti.
Hos mekonomen koster samme deler 2700kr,orginalt koster det 3700kr.

Og det passer perfekt på bilen,og forhåpentligvis holder det betydelig lengre enn standard utgave.

Så løpå og kjøp:)

Mvh.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Mulig jeg er treg, men løp og kjøp hvor da? Hos mekonomen som var rimeligst eller det originale til 500 mer enn importpris, eller hva tenkte du?

Edit: kun 500 mer enn mekonomens for ett rustfritt ja. Nå leste jeg teksten skikkelig ;)

samlanes skrev:
Svensk firma som heiter Rakaror leverer rustfritt eksosanlegg til veldig gode priser.
Litt lang leveringstid,2veker.
I mitt tilfelle,2bakerste lengder dvs fra katalysator og bak,kom prisen på 3200kr inkl moms,frakt og toll.
Det er også 6års garanti.
Hos mekonomen koster samme deler 2700kr,orginalt koster det 3700kr.

Og det passer perfekt på bilen,og forhåpentligvis holder det betydelig lengre enn standard utgave.

Så løpå og kjøp:)

Mvh.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Biltema har vel også rustfrie anlegg? Hadde det i alllefal tidligere. Koster ikke all verden og kvaliteten er grei nok.

Guit

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.09.2009
Antall liker
165
Sted
Sunndalsøra
Hvilken bil gjelder dette eksosanlegget for?. Jeg bestiller fra USA. Dobbelt anlegg for min bil vil komme på mellom 4-5000. Hvis man da velger noe orginalt. Sel om frakten blir dyrere enn selve anlegget, så blir det billigere enn i Norge :).Det er ikke alle firma som kan sende fra USA. Ser at noen bestiller fra Danmark også. mvh Guit

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Antall liker
551
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Det er til Honda accord 92mod i dette tilfellet.
Altså enkelt rør.

Mvh.

Guit

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.09.2009
Antall liker
165
Sted
Sunndalsøra
samlanes skrev:
Det er til Honda accord 92mod i dette tilfellet.
Altså enkelt rør.

Mvh.
Et anlegg for en Honda Accord 92 LX vil koste fra ca 300nkr i USA. Vil koste bortimot 1800 nkr med frakt og moms. Men vil koste mindre hvis det blir sendt fra samme lokalitet(varehus) Har sjekket på rockauto.com som også gir prisen i norske kroner uten mva og avgifter mvh. Guit

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Antall liker
1
Er det ikke på sikt bedre å ha "rust" eksos anlegg..

Har du rustfritt eksosanlegg. så vil ikke det funke som en rustanode..

Topp Bunn