Høyttalere Billig og god supertweeter

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.018
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
I forbindelse med å sette opp et anlegg basert på vintage-ht har jeg grublet litt på det med supertweetere. Fostex har frittstående i flere prisklasser. Er det noen som har noen råd til hva som hadde passet til mine Radionette TK600, sannsynligvis drevet av en Xindak MT-3?

De må være frittstående og ha nivåregulering.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.018
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Oj, 1240 USD kommer til å overstige den totale verdien på anlegget så voldsomt at det nok er litt i overkant. Fostex har jo mye billigere saker enn det, men det er kanskje noe dritt? Den DIY-ideen er nok mer i riktig gate da, men jeg vil helst slippe å mekke noe selv sålenge det finnes ferdige løsninger som kan kobles parallelt eller i serie med hovedhøyttalerne og nivåreguleres i trinn.

LESSisdox@

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Antall liker
274
Sted
Åkrehamn,karmøy
Torget vurderinger
1
Ribbon-Super-Tweeters-Upgrade-Tannoy-Speakers-/321600967090?pt=UK_AudioVideoElectronics_HomeAudioHiFi_HiFiSpeakers&hash=item4ae0e951b2
denne er kjekk her er det du trenger.
Mvh

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.018
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Ribbon-Super-Tweeters-Upgrade-Tannoy-Speakers-/321600967090?pt=UK_AudioVideoElectronics_HomeAudioHiFi_HiFiSpeakers&hash=item4ae0e951b2
Mvh
Den lenken fungerte ikke, heller ikke når jeg kopierte teksten og limte inn i adressefelt. Kan du prøve å legge den ut på ny, for det virker interessant. De siste ukene har jeg ergret meg grønn over at jeg ikke beholdt mine Decca-bånddiskanter, nå som det til og med selges verktøy for å lage nye bånd for en liten sum. Bånd er definitivt på min liste over foretrukket teknologi.

LESSisdox@

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Antall liker
274
Sted
Åkrehamn,karmøy
Torget vurderinger
1
Mvh
Den lenken fungerte ikke, heller ikke når jeg kopierte teksten og limte inn i adressefelt. Kan du prøve å legge den ut på ny, for det virker interessant. De siste ukene har jeg ergret meg grønn over at jeg ikke beholdt mine Decca-bånddiskanter, nå som det til og med selges verktøy for å lage nye bånd for en liten sum. Bånd er definitivt på min liste over foretrukket teknologi.
Her er Nr til disse.321600967090 går ut i fra hvilke link dette er ,,,slutter på .bay:rolleyes:
Mvh
du har funnet den

Sist redigert:
Topp Bunn