Bestilling fra iMusic

ponyman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.02.2004
Innlegg
256
Antall liker
422
Sted
Litt her og litt der
Torget vurderinger
2
Jeg gjorde min første bestilling fra iMusic for snart to uker siden. Synes ikke det har gått så bra så langt. og så får jeg denne beskjeden:

Might be delayed
Missing, incorrect, incomplete or illegible export documentation or label.

Så denne ligger nå i tollen en eller anna plass - mulig i Danmark slik jeg leser det. Så hvor lang tid dette tar nå vet jeg ikke. Er det noen med liknende erfaringer, eller er det bare meg?
 

Salmacis

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.03.2002
Innlegg
476
Antall liker
464
Sted
Viken
Torget vurderinger
5
Har bare positive opplevelser med Imusic, så dette kan være "one off"
 

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
32.523
Antall liker
30.169
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg var i telefonisk kontakt med iMusic i går angående noe annet. Opplever dem som fantastisk ryddige. Prøv!
 

vim

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
3.861
Antall liker
14.862
Sted
1346
Torget vurderinger
9
Har vel 7-8 bestillinger derfra og 2 returer. Funker veldig bra så langt.
 

211.

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2004
Innlegg
1.810
Antall liker
1.763
Sted
Verdens navle
Torget vurderinger
2
Har også bestilt fra iMusic noen ganger, aldri problemer.
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
6.656
Antall liker
10.618
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Bare gode erfaringer jeg også, så du har nok bare vært uheldig dessverre 😐
 

ponyman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.02.2004
Innlegg
256
Antall liker
422
Sted
Litt her og litt der
Torget vurderinger
2
Svaret fra iMusic: sannsynligvis har nødvendig dokumentasjon blitt revet av. Så de ettersender d til toll ila dagen i dag. Og så ordner d seg.
Ellers takk for tilbakemeldinger fra dere alle. 👍
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
24.145
Antall liker
71.754
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Gode erfaringer.
Platene kommer når de er estimert ankomst, og reklamasjon har ikke vært noe problem.
Siste erfaring: Mottok en limited gold versjon av Sophie Zelmani som var helt håpløs å spille pga urenheter i vinylen, m påfølgende ulyder. Fikk tilbake svar på mail, at det bare var å sende inn bilde av plata etter destruksjon, så fikk jeg refundert beløpet.
Tok 2 dager før alt var i orden. Tommel opp.
 
Topp Bunn