- Ble medlem
- 06.02.2005
- Antall liker
- 2.116
Har det noen betydning hvordan spilleren ser ut? Ikke bare form følger funksjon, men at designet er en del av uttrykksformen?
Steen
Steen
Opp til og med innlegg #43 i denne tråden har jeg til gode å se noen kalle Roysen for "blære" og "skrytepave".Når du spør medlemmer på Hifisentralen om råd til innkjøp av det dyreste utstyret på markedet og oppkobling av dette, må du regne med at du blir sett på som en "blære" og "skrytepave".Å kaste bort tid og serverplass på det som det nå legges opp til forstår jeg ikke at dere gidder. Jeg gjør det i hvert fall ikke.
Mvh
Roysen
Virker ikke som du har lest hele tråden, Whistler.Har du vurdert platespiller/armcomboen fra DaVinci i Sveits i ett av systemene dine, Roysen?
Armen deres har rykte på seg for å være meget kapabel, og spilleren har godt med plass til ekstra armer.
Vis vedlegget 286098 Vis vedlegget 286099
Jeg forstår ikke helt hvilken tråd på hvilket forum du har lest for å komme frem til denne konklusjonen. Jeg leser betydelig betoning på nettopp dette selv om det ikke står ordrett.Opp til og med innlegg #43 i denne tråden har jeg til gode å se noen kalle Roysen for "blære" og "skrytepave".Når du spør medlemmer på Hifisentralen om råd til innkjøp av det dyreste utstyret på markedet og oppkobling av dette, må du regne med at du blir sett på som en "blære" og "skrytepave".Å kaste bort tid og serverplass på det som det nå legges opp til forstår jeg ikke at dere gidder. Jeg gjør det i hvert fall ikke.
Mvh
Roysen
Edit: Og det gjelder resten av tråden også. Så disse karakteristikkene får du nok stå for selv.
Var den til meg?Jeg forstår ikke helt hvilken tråd på hvilket forum du har lest for å komme frem til denne konklusjonen. Jeg leser betydelig betoning på nettopp dette selv om det ikke står ordrett.Opp til og med innlegg #43 i denne tråden har jeg til gode å se noen kalle Roysen for "blære" og "skrytepave".Når du spør medlemmer på Hifisentralen om råd til innkjøp av det dyreste utstyret på markedet og oppkobling av dette, må du regne med at du blir sett på som en "blære" og "skrytepave".Å kaste bort tid og serverplass på det som det nå legges opp til forstår jeg ikke at dere gidder. Jeg gjør det i hvert fall ikke.
Mvh
Roysen
Edit: Og det gjelder resten av tråden også. Så disse karakteristikkene får du nok stå for selv.
Mvh
Roysen
Jeg forstår ikke helt hvilken tråd på hvilket forum du har lest for å komme frem til denne konklusjonen. Jeg leser betydelig betoning på nettopp dette selv om det ikke står ordrett.Opp til og med innlegg #43 i denne tråden har jeg til gode å se noen kalle Roysen for "blære" og "skrytepave".Når du spør medlemmer på Hifisentralen om råd til innkjøp av det dyreste utstyret på markedet og oppkobling av dette, må du regne med at du blir sett på som en "blære" og "skrytepave".Å kaste bort tid og serverplass på det som det nå legges opp til forstår jeg ikke at dere gidder. Jeg gjør det i hvert fall ikke.
Mvh
Roysen
Mvh
Roysen
Det er et godt poeng jeg synes de skal tenke over selv. Hvorfor skulle det være nødvendig?Hvorfor må alle som legger til kommentarer i Roysens tråder unnskylde seg eller begynne innlegget med "i beste mening Roysen" ?
Selvfølgelig i beste mening....
Fordi at Roysen har lett for å hugge til hvis noen har noen meninger utenfor boksen til han selv.Hvorfor må alle som legger til kommentarer i Roysens tråder unnskylde seg eller begynne innlegget med "i beste mening Roysen" ?
Selvfølgelig i beste mening....