Z
Zomby_Woof
Gjest
Jeg har nominert noen nye kandidater. Jeg fant ikke noen å stemme på i forrige runde....

|
Nå kan du.Hvorfor kan man ikke stemme på flere?
Lag din egen liste, surpomp!Hvorfor er ikke Keefern med her heller?
Naturligvis mangler mange navn. SRV var god, men ikke en av de som mangler etter min mening.Det mangler mange navn her syntes jeg , Han best er jo glemt Stevie Ray Vaughan.
Har brukt store deler av føremiddagen til å spele denne. Veldig spennande konsept. Men du må belage deg på å høyre ein historie på over ein time. Dette er ikkje låtar, men ei konseptplate om den amerikanske arbeidsklassen/outsiderane (mellom anna)Ryland P. Cooder er schvæær, Arve. Helt enig med deg der.
Jeg bor langt unna nærmeste Platekompaniet, men jeg kommer til å skaffe meg den nye skiva hans ASAP
Veldig enig her.... Ellers mener jeg at gitarister som ikke har sangstemme her burde kjenne sin begrensning...
Sant nok, men tross alt er det få som SRV kunne få gitaren til å høres ut som en forlengelse av ens sjel. Liker du SRV, men vil ha mer variasjon vil jeg igjen fremheve Scott Henderson. "Dog Party" eller "Vital Tech Tones" (med like gudbenådede Victor Wooten på bass) er begge sikre valg.SRV var jo gudbenådet - men litt lite variert.
;D ;D Den e finPrøvde akkurat nå, men serveren tillater ikke ett svaralternativ. ;D
Mannen ligger helt klart på toppen av isfjellet ja.Det er jo bare EN konge på haugen, hvorfor han havnet i b-finalen er mer enn jeg forstår....
Stevie Ray Vaughan, ingen over, ingen ved siden.
Nærmere sammensmelting mann/gitar er ikke mulig uten kirurgi !