Syns det har vært ett relativt svakt år. Kjøpt mange plater i år, men skremmende få som faktisk originalt er utgitt i år. Sikkert masse jeg ikke har fått med meg, så kan være artig hvis flere legger ut sine favoritter.
Av de jeg har tenkt til å sjekke ut, men ikke har fått tid til enda er nye Neil young, siste Hedvig Mollestad og Richard Dawson.
De beste som jeg har hørt er følgende ;

Thulsa doom - ein bisschen Frieden
Furze - Black psych tormentor
Jordsjø- Pastoralia
Krokofant - fifth
Djevel - tanker som rir natten
Sleaford mods - spare ribs
Needlepoint - walking up that alley
Darkthrone- eternal hails..
Pharao sanders & floating points
Hedvig mollestad trio - Ding dong
Tusmørke - nordisk Krim
Thåstrøm - dom som skiner
Music by Stein
Sons of kemet - Black to the future

Av de jeg har tenkt til å sjekke ut, men ikke har fått tid til enda er nye Neil young, siste Hedvig Mollestad og Richard Dawson.
De beste som jeg har hørt er følgende ;
Thulsa doom - ein bisschen Frieden
Furze - Black psych tormentor
Jordsjø- Pastoralia
Krokofant - fifth
Djevel - tanker som rir natten
Sleaford mods - spare ribs
Needlepoint - walking up that alley
Darkthrone- eternal hails..
Pharao sanders & floating points
Hedvig mollestad trio - Ding dong
Tusmørke - nordisk Krim
Thåstrøm - dom som skiner
Music by Stein
Sons of kemet - Black to the future

. Og den låta «Da himmelen…», med den teksten - det er elegant!
. Og den låta «Da himmelen…», med den teksten - det er elegant! 

Linker til tråden der det står nødvendig info.
Linker til tråden der det står nødvendig info.  

Typisk  for den reflekterte Rocketman! Last of The Megastars! Noen vil kanskje fortsatt hevde seg å se et flinkisstempel hos Chris og Geoff eller DF, men så kapable folk som står bak alle disse fem HAR den deilige evnen til å formidle det som for andre er ekstremt komplisert med en iboende, steinsikker enkelhet. Godt hjulpet av Fader Tid og Prinsesse Talent. Utfordringer, overraskelser og nye perspektiver i ALT det kjente. Ellers er musikken kjedelig. Jeg kan lett sette opp ei sånn liste reint innenfor jazz, men det blir vel en annen skål igjen. Uansett, dette er ingenting å le av. Derimot er det dønn alvorlig ment. Både fra meg og artistene, skulle jeg tro..
 Typisk  for den reflekterte Rocketman! Last of The Megastars! Noen vil kanskje fortsatt hevde seg å se et flinkisstempel hos Chris og Geoff eller DF, men så kapable folk som står bak alle disse fem HAR den deilige evnen til å formidle det som for andre er ekstremt komplisert med en iboende, steinsikker enkelhet. Godt hjulpet av Fader Tid og Prinsesse Talent. Utfordringer, overraskelser og nye perspektiver i ALT det kjente. Ellers er musikken kjedelig. Jeg kan lett sette opp ei sånn liste reint innenfor jazz, men det blir vel en annen skål igjen. Uansett, dette er ingenting å le av. Derimot er det dønn alvorlig ment. Både fra meg og artistene, skulle jeg tro..