Patos 301 og en brukt Electrocompaniet ECI-3? Det har jeg hørt, og burde passe kravspec-en flott.Patos 301 på torget. Låter i hvert fall fyldig og varmt samt at de går som regel for nesten ingen penger.
Det er en veldig god idé. Dette anlegget kicker ass, som det heter nå for tiden.Hvorfor ikke gjøre det enkelt.
![]()
Jeg fikk inn et system fra NHT nettopp, og ble overrasket over kvaliteten (hadde tidligere ELAC 150 i det samme soverommet). Består av to aktive høyttaler og aktiv sub, samt passiv volumkontroll. Bør jo ikke ta for stor plass med så mange drikkende mannfolk i samme rommet.Han trenger noe som kan låte bra på et så lite rom. Trenger ht+amp. Budsjettet er nok ikkje allverdens, tipper max 10 lapper totalt.
Noen tips om noe som vil låte bra i et sånt lite rom?
Dynaudio Focus 110Paging RoDa!
Ellers er jo John Blue JB3/JB3F utrolig fine? kanskje med kingrex forsterkere.
Disse kicker ass her (Ca.15 kvm stue). Bare tull att de ikke kan spille høyt. Men de må ha litt strøm og varmtklingende amp. Da blir det "plenty" bass.Vis vedlegget 289842Ellers er jo John Blue JB3/JB3F utrolig fine? kanskje med kingrex forsterkere.
Nei, men det spørs jo hvor ofte man skrur opp høyttalerne for å titte på innsiden. Noen ganger kan det være mulig å se internkablingen ved å lyse inn i bassreflekshullet med en lommelykt, da er det lettere.Jeg skal ha slike snart. Det er faktisk gullforgylt internkabling i dem. Ikke ofte man ser det(?)![]()
Er glad i sjokolade, men det får være måte påForfølger du meg?![]()
Hva annet skulle de være forgylt med?Jeg skal ha slike snart. Det er faktisk gullforgylt internkabling i dem. Ikke ofte man ser det(?)![]()
Note to self: "Lese hele tråden før jeg svarer."Og apropos sjokolade så er å si "gullforgylt" smør på flesk. Ordet "forgylt" innebærer at noe er belagt med gull. Blir som å si "malingsmalt".![]()