Ok,da blir det nok litt for mye styr med å få tak i 8spors kassetter og innspilling.Vet ikke om man kan ta opp på slike kassetter heller ? .......
Joda,liker VR-35ene godt jeg
Har ikke hatt så mye tid å bruke de siste uken,og de låter heller ikke like bra nå med min DIY Hypex klasse D,de viser klart og tydelig hva som står foran i kjeden. Skal koble opp igjen Consonance rørmonoblokkene igjen idag tenker jeg,og teste med litt forskjellige rør.Consonancene er en glimrende match til de!
De virker veldig lette å jobbe med,lettplaserte,og av de mest lettdrevne VS høytalere jeg har vert borti. Har en glimrende balanse og samenheng.Tror mye av det kommer av at de 6" i front er bredbåndselement og jobber fra ca 80Hz til 6kHz.
Cor Dekker som er importør av VS i Nederland mente faktisk de lå mellom VR-4SRmkII (den nest siste utgaven av SR) og VR5Anniversary prestasjonsmessig,så sånn sett er det i tilfelle veldig mye høytaler for pengene.Selv om jeg fortsatt mener 72k er mye peng for en høytaler
Joda,liker VR-35ene godt jeg
De virker veldig lette å jobbe med,lettplaserte,og av de mest lettdrevne VS høytalere jeg har vert borti. Har en glimrende balanse og samenheng.Tror mye av det kommer av at de 6" i front er bredbåndselement og jobber fra ca 80Hz til 6kHz.
Cor Dekker som er importør av VS i Nederland mente faktisk de lå mellom VR-4SRmkII (den nest siste utgaven av SR) og VR5Anniversary prestasjonsmessig,så sånn sett er det i tilfelle veldig mye høytaler for pengene.Selv om jeg fortsatt mener 72k er mye peng for en høytaler