Bergenfest 2014

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.651
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fikk med meg Billy Bragg, Graham Parker og halvparten av Lana Del Rey. I min verden var dette tre helt greie konserter, men ikke noe jeg kommer til å huske lenge. Billy Bragg var en pratsom og gøyal fyr. Han definerte americana på følgende måte; folk som liker køntri og samtidig har sansen for The Smiths ;)

Bent

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    613
    Sted
    Nordhordland
    Billy Bragg var en pratsom og gøyal fyr. Han definerte americana på følgende måte; folk som liker køntri og samtidig har sansen for The Smiths ;)
    Ahh, det er derfor Townes er så glad i The Smiths ;)
    Ellers helt enig med TOMZ, en helt grei dag på Bergenfest. Fikk i tillegg med meg Lee Fields som var en bra erstatning på plenen for FF

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Billy Bragg var en pratsom og gøyal fyr. Han definerte americana på følgende måte; folk som liker køntri og samtidig har sansen for The Smiths ;)
    Ahh, det er derfor Townes er så glad i The Smiths ;)
    Ellers helt enig med TOMZ, en helt grei dag på Bergenfest. Fikk i tillegg med meg Lee Fields som var en bra erstatning på plenen for FF
    Ha ha ha!

Hadde eg vært der og hørt Bragg påstå no sånt, hadde nok reaksjonen min vært omtrent som denne:

TerryGib

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2011
    Antall liker
    3.130
    Sted
    Bergen
    Audry Horne i ene enden av skalaen - Veldig mange som ikkje fikk med seg bandet i andre enden:
    NORTH MISSISSIPPI ALLSTARS
    Flotte betraktninger fra torsdagen av Townes og Evildorf.

Glemte å skrive ka slags skala det var snakk om - Det var selvfølgelig : --For en herlig gjeng--
    Kan nok tenkes at både Robert Plant og Joe Henry kunne sneket seg foran på et par andre skalaer.

Tg

8

8x12_TOM

Gjest
    Så var det rett på bar igjen for påfyll av brennevin og vi kom ikke tilbake får slutten av konserten til Sivert Høyem, grei nok de 3-4 låtene vi hørtte, men fy f.. for en grøtete lyd.
    Beit meg merke i dette utsagnet, er Sivert Høyem symptomatisk med dårlig lyd på konsertene? Prøvd meg to ganger på SH konserter - aldri mer. Kanskje de to dårligst lydene konsertene jeg har vært på ever, helt umulig å høre hva han synger

JK

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2002
    Antall liker
    1.270
    Torget vurderinger
    9
    Så var det rett på bar igjen for påfyll av brennevin og vi kom ikke tilbake får slutten av konserten til Sivert Høyem, grei nok de 3-4 låtene vi hørtte, men fy f.. for en grøtete lyd.
    Beit meg merke i dette utsagnet, er Sivert Høyem symptomatisk med dårlig lyd på konsertene? Prøvd meg to ganger på SH konserter - aldri mer. Kanskje de to dårligst lydene konsertene jeg har vært på ever, helt umulig å høre hva han synger
    Det var dårlig lyd når Sivert Høyem spillte, som det stort sett har vert på alle innspillingene hans, men det var om mulig mye verre på Simple Minds....

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Da var det hele over for denne gang. Sjøl fikk eg kun med meg torsdagen, men lever lenge på den.

Naboene våre (vennepar) hadde festivalpass. Lurer på ka signaler eg må ha sendt ut, da dama der trudde Passenger måtte være midt i blinken for meg. "Sånn musikk som du liker". Hadde aldri hørt om Passenger (se bort fra låta til Iggy), så eg sa som sant var at eg ikkje ante kem eller ka Passenger var. Overivrig ville hun vise meg dette da, i god tro om at eg ville på meg en musikalsk åpenbaring:

Eg kjente nokså umiddelbart at her var nok ho og eg på forskjellig planet. Tenkte eg skulle være høflig og si i diplomatiske ordlag at det nok ikkje var helt min greie, men når denne helium-infiserte Passenger åpnet kjeften, raknet det meste... Tror hun er ganske klar over at eg ikkje liker Passenger ja...

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn