BeoGram 1203

Arnold777

Medlem
Ble medlem
29.10.2003
Antall liker
0
Hallois
Har satt inn en annonse hvor jeg etterlyser en billig platespiller. Har fått tilbud om å kjøpe en BeoGram 1203 for 300 kroner. Noen som vet om denne er noe å satse på? Er det mulig å få kjøpt nye stifter/pickup til disse nå?

Har ikke hatt platespiller på 20 år men har fått lyst til å teste LP plater igjen. Det er noe spesielt med dette formatet.

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
0
Hallois
Har satt inn en annonse hvor jeg etterlyser en billig platespiller. Har fått tilbud om å kjøpe en BeoGram 1203 for 300 kroner. Noen som vet om denne er noe å satse på? Er det mulig å få kjøpt nye stifter/pickup til disse nå?

Har ikke hatt platespiller på 20 år men har fått lyst til å teste LP plater igjen. Det er noe spesielt med dette formatet.
Dette er mere pyntegjenstand enn bruksspiller. For spinkelt bygd til å gi særlig god lyd. Elementet er godt.

Arnold777

Medlem
Ble medlem
29.10.2003
Antall liker
0
Som sagt er jeg ute etter noe billig bare for å sjekke ut platespiller etter mange år i cd spillerens verden. Ser på dette som en inngangsbillet til denne verdenen igjen. Så jeg regner ikke med å få en glimrende spiller. Vi snakker jo om en spiller til 300 kroner. Spørsmålet er om det er en ok spiller til denne prisen?

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
0
Ja, den er helt ok. Sjekk at automatikken fungerer.

J

jarle77

Gjest
Som sagt er jeg ute etter noe billig bare for å sjekke ut platespiller etter mange år i cd spillerens verden. Ser på dette som en inngangsbillet til denne verdenen igjen. Så jeg regner ikke med å få en glimrende spiller. Vi snakker jo om en spiller til 300 kroner. Spørsmålet er om det er en ok spiller til denne prisen?
:)
Gjør som Karl sier og pass på at den går jevnt.

Mvh J

J

jekri

Gjest
Hvis du får tak i ny stift til den, så må du regne med å grave dypt i lommeboken. Fra 130$ hos Stereoneedels. De er vel en av få som kan skaffe.

Topp Bunn