Er det en hi eller lo output mc?Hei,
har en Benz pickup som jeg har hatt i ca 10 år, og spilt på daglig. Lyden er ikke hva den engang var og jeg lurer på om den har sett sine beste dager. Noen som har erfaring med retipping av Benz?
takker!
MC - medium (0.8 mv)Er det en hi eller lo output mc?
benzmicro-northamerica.com
Har lyst å bevare mest mulig av original lydsignatur ja. Har sendt de en e-post nå. Takker!Ønsker du å bevare mest mulig av huslyden til Benz, så er det vanlig å anbefale Expert Stylus i UK.
Jeg har også prøvd Soundsmith i USA med hell, men da hadde jeg også et ønske om å voice en Benz LP litt annerledes - og det fikk jeg.
Noen andre har jeg dessverre ikke erfaring med.
Prøv Aidas i Litauen
Hvordan er Aidas med tanke på kvalitet og pris? Retipper/overhaller de pick up'er fra alle produsenter?Prøv Aidas i Litauen
Aidas fikser ikke alle merker, spurte om en fiks av Hana ML, der var det nei dessverre.Hvordan er Aidas med tanke på kvalitet og pris? Retipper/overhaller de pick up'er fra alle produsenter?
OK. Hva er hjemmesiden deres?Aidas fikser ikke alle merker, spurte om en fiks av Hana ML, der var det nei dessverre.
Takk. Kjempebra
Hvilke lydmessige endringer opplevde du etter paratrace slipingen?Enig med Grumpy, ESCO er bra, Paratrace er en bra sliping. Her med safir/UL Paratrace. Og støv.
Vis vedlegget 1187754