Benytte Doxa 70 Se til senterhøytaler - Hvordan koble dette - Mono??

bardake

Medlem
Ble medlem
02.06.2013
Antall liker
1
Sted
Tønsberg
Hei

Skal ha et lite hjemmekinoanlegg i kjelleren.
Har en Yamaha RX-V773 hjemmekinoforsterker, en Doxa 70B og en Doxa 70 SE.
Skal benytte Audio Pro V2 som fronthøytalere (de har aktive basser) og tenkte å benytte Doxa 70B´n til disse. Bakhøytalerne ser jeg for meg at kun drives av Yamahaen...

Lurer på om jeg kan benytte Doxa 70 Se´n til Senterhøytaleren eller om det bare er bortkastet.???
Hvis denne skal benyttes, hvordan kobler jeg den på best mulig måte. Pre Out på Yamahaen har bare en line-out.... Mener disse Doxaene kan benyttes om mono forsterker. Noen som vet hvordan jeg evenetuelt kobler dette?

Taknemmelig for råd og tips....

LESSisdox@

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Antall liker
266
Sted
Åkrehamn,karmøy
Torget vurderinger
1
Hei

Skal ha et lite hjemmekinoanlegg i kjelleren.
Har en Yamaha RX-V773 hjemmekinoforsterker, en Doxa 70B og en Doxa 70 SE.
Skal benytte Audio Pro V2 som fronthøytalere (de har aktive basser) og tenkte å benytte Doxa 70B´n til disse. Bakhøytalerne ser jeg for meg at kun drives av Yamahaen...

Lurer på om jeg kan benytte Doxa 70 Se´n til Senterhøytaleren eller om det bare er bortkastet.???
Hvis denne skal benyttes, hvordan kobler jeg den på best mulig måte. Pre Out på Yamahaen har bare en line-out.... Mener disse Doxaene kan benyttes om mono forsterker. Noen som vet hvordan jeg evenetuelt kobler dette?

Taknemmelig for råd og tips....
Hei
Mono kobling av Doxa : Rød RCA inn på Senter Rca På Surround .
Rød + HØYRE Kanal På Doxa til Rød på Senter .
Rød + VENSTRE På Doxa TIL - (minus /sort ) På Senterkanal.
Kun 1 En Rca.
Mvh Roy
Legger til bilde/link av din Av Amp ,,,,Bruke Pre out Fra Av Amp.På Doxa Boxene...se bildene til venstre i link.
http://www.amazon.com/Yamaha-RX-V773WA-Receiver-Discontinued-Manufacturer/dp/B007JF85SS

Sist redigert:
Topp Bunn