Forsterkere Behringer iNuke NU6000DSP

kirek

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.04.2014
Innlegg
55
Antall liker
2
Sted
flekkefjord
Torget vurderinger
3
kan jeg koble behringer inuke nu6000dsp sammen med hvilken som helst anen stereo forsterker?
pga jeg forhastet litt når jeg bestillte, trodde denne gikk og koble opp mot høyttalere.
men så ut som den ikke har terminaler bak, bare xlr out in. xD litt greit og vite hva jeg eventuelt må/kan gjøre.
tror jeg har gjort noe stupid her ass. håper på et bra svar. mani kan bli kostbartxD.
 
Sist redigert:

espege

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.09.2009
Innlegg
881
Antall liker
692
Sted
BERGEN
Torget vurderinger
71
Høytalerutgangene (output A/B) er av typen Speakon ser det ut som… vanlig på proff/PA utstyr.

mvh e
 

kirek

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.04.2014
Innlegg
55
Antall liker
2
Sted
flekkefjord
Torget vurderinger
3
åja, thanks alot.:cool:
noen som har en link, hvordan ledning jeg må bruke, finner bare masse i utlandet.
vet speakon i den ene enden. men trenger 2 delt vanelig høyttaler ledning i andre enden???
eller er jeg helt ute og kjører? fant ingen som var delt opp slikt vertfall....
 
Sist redigert:

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Innlegg
11.296
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Du kan kjøpe en høyttalerkabel med speakon i begge ender og bare klippe av speakon pluggen i ene enden og bruke uterminert.
Eller du kan kjøpe med speakon og bananplugg i andre enden i alle fall hos ebay:
Speakon to Banana Speaker Link Cable Speaker F to Banana 1M 13 Gauge 2 5MM² | eBay

Alternativt og lage en slik kabel selv. Det er enkelt og du trenger ikke en gang og lodde med enkelte av Neutrik sine speakon plugger.
 

espege

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.09.2009
Innlegg
881
Antall liker
692
Sted
BERGEN
Torget vurderinger
71
åja, thanks alot.:cool:
noen som har en link, hvordan ledning jeg må bruke, finner bare masse i utlandet.
vet speakon i den ene enden. men trenger 2 delt vanelig høyttaler ledning i andre enden???
eller er jeg helt ute og kjører? fant ingen som var delt opp slikt vertfall....
Gjør som orso foreslår. Her er lenker til et par nettbutikker innenlands – bruker ofte disse selv når jeg handler musikkutstyr:

Sound1.com - S?keresultat for:

http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=index&cPath=326_352 / http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=index&cPath=326_356_426

mvh e
 
Topp Bunn