beholde nick og ant.innlegg?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Hei
Har planer om å bytte PC før Jul,og i den forbindelse lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem for å beholde nicket og antall innlegg på forumet ?
Noe spesielt jeg kan/bør/må gjøre?
Mvh Jan I

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
nicket ligger her på sentralen, ikke på din lokale maskin. Det samme med antall innlegg.

Husk å ta vare på eposter, små tekstfiler der du har verdifull info lagret!
Brenn det ut, så du har en fysisk kopi av det du IKKE kan miste.

Ny pc? Hva med en mac? :)

Mulig du lar windows passe på din logininfo og ditt passord (som jeg også gjør), og da bør du huske login i alle fall, da kan admins av dette forum sende deg et nytt passord.
Om du regga navn, kan de nok sende deg info på bare navn.

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.686
Torget vurderinger
3
iom at du kan logge inn på forumet fra alle online pcer på kloden , tror jeg ikke du trenger å gjøre noesomhelst :)

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Det var jaggu raskt levert,TAKKER.
Må vel begynne å brenne ned alt,skal jeg rekke det før ny PC er i hus. Det blir nok IKKE en Mac.
Har bestilt en Fuji siemens samt en 19"benq skjerm av en kamerat ( = 24 timers service hele livet ;) )
Mvh Jan I

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
huff, jaja. Ditt valg :)

Jepp, gå gjennom backuplisten flere ganger, det er så forbandet kjipt å glemme den lille tekstfila der. Divx henter du ned igjen, det teller ingenting!

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Japp japp skal beholde den museumsgjenstanden jeg bruker nå uansett, kan jo være at jeg må gå tilbake senere.
Det viktigste for meg er nok gamle bilder som ikke er blitt brent ned enda :-[ :-[
Kunne nok funnet en bedre/billigere maskin,men backup fra datakyndige folk er gull værdt .
Lurer også på om jeg skal rive i en ny skriver,men er usikker på om jeg skal kjøpe en kombiskriver eller en ren fotoskriver. Hvordan er de nye combiskriverne fra canon?
Mvh Jan I

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.730
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Japp japp skal beholde den museumsgjenstanden jeg bruker nå uansett, kan jo være at jeg må gå tilbake senere.
Det viktigste for meg er nok gamle bilder som ikke er blitt brent ned enda :-[ :-[
Kunne nok funnet en bedre/billigere maskin,men backup fra datakyndige folk er gull værdt .
Lurer også på om jeg skal rive i en ny skriver,men er usikker på om jeg skal kjøpe en kombiskriver eller en ren fotoskriver. Hvordan er de nye combiskriverne fra canon?
Mvh Jan I
ganske litt gammel tråd, men har du fått deg skriver? Canon sine kombi-skrivere er veldi bra... Både MP500 og MP800

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Hei Zemtex
Kjøpte en MP500 og er faktisk strålende fornøyd.
Enorme utskrifter. Eneste ulempen var jo at jeg måtte kjøpe nytt kamera også ::)
Mvh Jan I

Topp Bunn