i Beat for beat fredag 28.09. ble det spilt en John Farnham-låt like før de gikk løs på "It must have been love" med Roxette. Er det noen som vet hvilken Farnham-låt det var?
|
Ikke overvettes.JanOve skrev:Fleire enn meg som er glad for at dette programmet er tilbake?
et av ukas høydepunkterJanOve skrev:Fleire enn meg som er glad for at dette programmet er tilbake?
Jasså?Trondmeg skrev:Ivar Dyrhaug var da ikke med pop spesial.
Ja dette er meget ok, ansett artisterJanOve skrev:Fleire enn meg som er glad for at dette programmet er tilbake?
:nb skrev:En kompis av meg i NRK sa at enkelte faktisk blir sjokkerte når han opplyser de om at det er mye avtalt spill ang hvilke sanger de spiller i det programmet![]()
Man velger sine slag med omhu. Noen feelgood-tråder(skal det være bindestrek her ?) skal man få lov til å ha, selv om det måtte være på fullstendig feil grunnlagbaluba skrev:Jeg er faktisk litt positivt overrasket over at det ikke er noen hat-innlegg i denne tråden.
En kompis av meg har vært på Nachspiel med en av de BfB-pianistene, han var klin umulig å sette fast. Uansett hva noen ville synge, kunne han spille det. Han som spiller piano i lobbyen på Bristol(?) i Oslo var intervjuet i DN for noen år siden og mente selv han hadde et reportoar på ca 10.000 låter - men han synger de jo ikke.baluba skrev:Det finnes i og for seg proffe karaokesangere, men det finnes grenser for alt. Har dere forøvrig tenkt over hvor mange låter et danseband må kunne? Det er ikke uvanlig at de har et repetoir på flere hundre sanger. Da begynner det å stilles store krav til hukommelsen. Sannsynligvis er det lite jazzrøyk å oppdrive i turnebussene på bygda.
Selv uten avtalt spill er det jo lett å se at låter plukkes fra favorittartister og repertoaret til enkelte av deltagerne, med en og annen overraskelse innimellom.nb skrev:En kompis av meg i NRK sa at enkelte faktisk blir sjokkerte når han opplyser de om at det er mye avtalt spill ang hvilke sanger de spiller i det programmet![]()
du er inne på noeBirdman skrev:Tror ikke forsamlingen er så samstemt som du håper på, men vi kan ikke krangle om alt, selv om det av og til kan virke slik.
Det jeg mener er vel at det er lite krangling omkring temaet. Normalt ville dette ført til endel spydigheter allerede...65finger skrev:du er inne på noeBirdman skrev:Tror ikke forsamlingen er så samstemt som du håper på, men vi kan ikke krangle om alt, selv om det av og til kan virke slik.
angående samstemten altså
Det er lite å krangle om, et helt ok program. Kan ikke se på Tv noe videre så det er sjelden jeg ser på programmetbaluba skrev:Det jeg mener er vel at det er lite krangling omkring temaet. Normalt ville dette ført til endel spydigheter allerede...65finger skrev:du er inne på noeBirdman skrev:Tror ikke forsamlingen er så samstemt som du håper på, men vi kan ikke krangle om alt, selv om det av og til kan virke slik.
angående samstemten altså
![]()
Beklager, baluba, min intensjon var å være småspydig lengre oppe i tråden, men jeg ser at jeg bommet stygt der. Jeg lover å skjerpe meg, og går inn for å levere bedre varer ved neste korsvei.baluba skrev:Det jeg mener er vel at det er lite krangling omkring temaet. Normalt ville dette ført til endel spydigheter allerede...![]()
Ikke ta det så tungt. Alle har rom for forbedring. ;DRoberten skrev:Beklager, baluba, min intensjon var å være småspydig lengre oppe i tråden, men jeg ser at jeg bommet stygt der. Jeg lover å skjerpe meg, og går inn for å levere bedre varer ved neste korsvei.baluba skrev:Det jeg mener er vel at det er lite krangling omkring temaet. Normalt ville dette ført til endel spydigheter allerede...![]()