Bare jazz igjen , ?Vi må igang.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
;D ;D
Og buksa sprakk ikke?
Tom sin altså ;)
Mvh.KW
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Tom Jones leverte varene igår. Bandet sto stødig og mannen selv fikk vist hvilken enorm vokal han faktisk har. Han spiller på et stort register på enkelte av de rolige låtene ikke bare power som han normalt er kjent for. 70 år gammal, shit!!

Morsomt å observere publikum. De fleste har sikkert ikke hørt siste skiva, ikke gjort hjemmeleksa si og forventet seg tydlig en schlägerparade. Første drøye 50 minutter hele "Praise and Blame" fra begynnelse til slutt. (som annonsert, hallo til dere som ikke hadde registrert det på forhånd!?) Første ekstranummer en virkelig fet gospeltrøkker, før han kjørte igang de siste fire 60-tallschlägerne som "alle" ventet på. Morsomt å se hvordan han selvironiserer over akkurat det på slutten, og spiller av ren plikt mens det meste av publikum biter på med agn og søkke hopper opp ekstatisk. Suckers!! eller nesten så jeg tok patetisk i min munn (om publikum altså), men bare nesten. *host* ;) huff, nå er jeg slem. ::)

Bandet var også tydlig mye bedre og bekvemme med hovedsettet, enn som Las Vegas-show band.

Skiva er bra, men fremført live, hakket vassere. Bra aften enn om noe for kort.
 
Topp Bunn