Bare en liten "morrosak" i anledning G&R konsert i Bergen

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Antar det er heller få her inne som frekventerer Bergensavisen (forståelig nok), men følgende var å finne i en diskusjon under en G&R artikkel:

Freddy H siterer Danko Jones:

“– Axl Rose er antakelig den siste store rockestjernen som er igjen, sier Danko Jones.”
Her dret Danko Jones seg ut, du har James Hetfield av Metallica, Ozzy Osbourne fra Ozzy Osbourne og Black Sabbath, John Lennon, og, mange, mange fler!

Toini V svarer:

Og der, Freddy Hell, var det du som dreit deg ut. John Lennon er død.

Freddy H:

Og der toini v har du helt rett. Visste ikke at John Lennon var død, så der beklager jeg meg.

(http://www.ba.no/puls/article5141127.ece)

Skarping han Freddy H :)

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Han har nok bikket på litt for mange bekkalokk siden han drar frem Hetfield i samme setning som Ozzy og Lennon.

EDIT: i det hele tatt frykter jeg at det står dårlig til med bergenserne om dagen, på lørdag overhørte jeg en bergenser i tyveårene skryte av at han hadde vært hjemme hos Bon Scott og synes det var synd at han ikke var i AC/DC lenger. Da vi påpekte at han hadde vært død brukbart lenge forsøkte han å stirre oss i senk før han evakuerte stedet. Det er med andre på tide at du tar tak i tingenes tilstand, Townes.

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Roberten skrev:
Han har nok bikket på litt for mange bekkalokk siden han drar frem Hetfield i samme setning som Ozzy og Lennon.

EDIT: i det hele tatt frykter jeg at det står dårlig til med bergenserne om dagen, på lørdag overhørte jeg en bergenser i tyveårene skryte av at han hadde vært hjemme hos Bon Scott og synes det var synd at han ikke var i AC/DC lenger. Da vi påpekte at han hadde vært død brukbart lenge forsøkte han å stirre oss i senk før han evakuerte stedet. Det er med andre på tide at du tar tak i tingenes tilstand, Townes.
Ha ha. Kostelig! Eg har, om ikkje anna, vore på grava til Bon Scott, and that's a fact.

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Townes skrev:
Ha ha. Kostelig! Eg har, om ikkje anna, vore på grava til Bon Scott, and that's a fact.
Se der ja. Står det respekt av ! Du bør kontakte BA og si fra at du trenger en del spalteplass hver uke for å forklare hvor David kjøpte det musikalske øl, hvilken vei fuzzhøna sparker osv.

Topp Bunn