BALUBAS KRYPT - THE TWILIGHT ZONE

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Det gratuleres med vinyllyd i huset, baluba! Men for all del, du må ikke besudle diamantene med det skvipet fra AM! Den beste stiftrensen jeg vet om som er betalbar, kommer fra Clearaudio. Kan bestilles fra Soundspacegarden ellerhvadeheternnåomdagen.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Vi har Spacegarden i Haugesund, så det er notert. I første omgang bør jeg vel få meg en god børste til pickup, det er viktigere enn rensemiddel akkurat nå. Det har vel kanskje også Clearaudio?
     

    Harald HM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Innlegg
    2.251
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Både senior og junior baluba var på Shabby Records i dag, etter ønske fra ungdommen. Gamle far kom ut med et par skikkelige guilty pleasures (kommer tilbake til disse senere), og ungdommen kom ut med dette fabelaktige albumet under armen.


    Earth, Wind & Fires All 'n All fra 1977. O0
    Allerede kommentert i annen tråd (slukets), men kort oppsummert: all grunn til å være stolt av poden, b;)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Takker! Og som jeg skriver i Slukets tråd så bekrefter dette mine tanker om at vi ikke skal presse noe på barna, har de det i seg så finner de fram på egen hånd. Vi kan eksponere dem for god musikk i hverdagen uten å fortelle dem at det er god musikk, ikke indoktrinere dem til å få "god smak". Det tror jeg ofte kan føre negativt avgårde. Jeg var i andre enden av Shabby da han fant denne og bestemte seg.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Luther, ja...En habil skuespiller er han også...:rolleyes: Ang. rens: Nagaoka AM801 bør funke.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Luther, ja...En habil skuespiller er han også...:rolleyes: Ang. rens: Nagaoka AM801 bør funke.
    Skulle ikke du hvile øya, A?

    Hva gjør du oppe så sent, da?
    Han klarer ikke å dy seg med all spenningen på asylet. Og så har han litt nyanskaffelser på kassettspillerfronten som han var så fornøyd med at han måtte fortelle gutta om det. Og har stadfestet at kassettspillere hunkjønn, noe som ikke er vanskelig å si seg enig i. Han foretrekker ofte (ikke alltid, frøken Denon er vel i tyveårene) fruentimmer i trettiårene, mine er enda i tenårene og tyveårene, med unntak av de portable flyfillene som strengt tatt er i trettiårene. Men bare flyfillene, altså. Ikke de stasjonære. De er unge og tighte berter. :rolleyes:
     

    Harald HM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Innlegg
    2.251
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Luther, ja...En habil skuespiller er han også...:rolleyes: Ang. rens: Nagaoka AM801 bør funke.
    Skulle ikke du hvile øya, A?

    Hva gjør du oppe så sent, da?
    Han klarer ikke å dy seg med all spenningen på asylet. Og så har han litt nyanskaffelser på kassettspillerfronten som han var så fornøyd med at han måtte fortelle gutta om det. Og har stadfestet at kassettspillere en hunkjønn, noe som ikke er vanskelig å si seg enig i. Han foretrekker ofte (ikke alltid, frøken Denon er vel i tyveårene) fruentimmer i trettiårene, mine er enda i tenårene og tyveårene, med unntak av de portable flyfillene som strengt tatt er i trettiårene. Men bare flyfillene, altså. Ikke de stasjonære. De er unge og tighte berter. :rolleyes:
    Ahhh. Skjønner:p

    Ja, ja. Er vi ikke alle plaget med sånt...?
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Harald HM: Jo, jeg prøver. Var jo borte i over ei uke..hehe.. Men som Baluba sier...Dessuten, det trengs en og annen del til kommende prosjekter. Jeg tar en lenger pause når jeg har fått roen med det..det tar nok ikke altfor lang tid . Har besøk nordfra fra i morra, og noe må man fylle dagene med- det er KALDT!!!!:rolleyes: Og det er pokker ikke min feil at det skjer så mye spennende i "mine" tråder heller..

    Baluba: Snart er det du som må holde MEG oppdatert på aktiviteten her inne...Jeg blir borte en tid...
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Will do hvis det skjer noe spennende på forumet, men folk er litt i det late hjørnet for tiden. Våknet i et brillefint humør i dag, snart skal jeg opp i storstuen og høre Prefab Sprout på vinyl (takket være den gode Cash 63 sist vinter). Det stor en passe stor bunke vinyl anskaffet det siste året som venter på å bli spilt. Det blir en hurrahelg, så får vi se om jeg finner tid innimellom alt guttene finner på til å fjerne siste rest av jordstøy og å eliminere støyen i krypten med å stjele jord fra varmepumpen.

    Siden ingen har protestert på at varmepumpen skal levere kraftig nok jord så tror jeg det holder. :)
    Frøken Banks er da shit, Crusty!
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.404
    Antall liker
    17.097
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Jeg har funnet fram den noen og tyve å gamle kullfiberbørsten, og fant da en omtrent like gammel slik som dette.

    Vis vedlegget 460774

    Hvor livsfarlige for en pickup er slike saker? Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har en børste liggende også, men sånn for sikkerhets skyld.
    Har en sånn liggende jeg også, fra tidlig 80-tall, men ved behov bruker jeg denne:

    at stylus cleaner.jpg


    AT ultrasonic stylus cleaner. Virker å gjøre en god jobb:)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Koster litt spenn også, men vi får se hva framtiden bringer. Først av alt en kullfiberbørste til pickupen. Akkurat samme børste med forskjellige navn koster like under 150 kroner i de store kjedebutikkene, og Knosti har en helt make til ned mot hundrelappen. Men med postens behandling og porto så svarer ikke det seg hvis jeg ikke også kjøper noe annet, så det blir vel en tur til klubben eller Spacesound over helgen. :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct

    Harald HM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Innlegg
    2.251
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Will do hvis det skjer noe spennende på forumet, men folk er litt i det late hjørnet for tiden. Våknet i et brillefint humør i dag, snart skal jeg opp i storstuen og høre Prefab Sprout på vinyl (takket være den gode Cash 63 sist vinter). Det stor en passe stor bunke vinyl anskaffet det siste året som venter på å bli spilt. Det blir en hurrahelg, så får vi se om jeg finner tid innimellom alt guttene finner på til å fjerne siste rest av jordstøy og å eliminere støyen i krypten med å stjele jord fra varmepumpen.

    Siden ingen har protestert på at varmepumpen skal levere kraftig nok jord så tror jeg det holder. :)
    Frøken Banks er da shit, Crusty!
    Prefab på vinyl har jeg ikke opplevd før. Det skal sannelig være neste mål hos Backbeat. Har ellers holdt meg strikt til jazzhjørnet. Nå kan jeg kanskje utvide horisontene litt og til og med kjøpe meg en kaffe. Kanskje;)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Harald HM: Er det fortsatt Egon som holder liv i BackBeat?
     

    vipa

    Høyttalerhviskeren
    Ble medlem
    08.01.2016
    Innlegg
    3.780
    Antall liker
    8.740
    Sted
    Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Luther, ja...En habil skuespiller er han også...:rolleyes: Ang. rens: Nagaoka AM801 bør funke.
    Bifalles!!
    Plukket opp en slik på fredag og den funker bra.
    Kommer til å vare til Dovre faller. Spiller ca 3 skiver om dagen i snitt og tenker at en forsiktig rens i 14.dagen er passe. Hyggelig med nok en vinyl snurrende herremann! ;)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Luther, ja...En habil skuespiller er han også...:rolleyes: Ang. rens: Nagaoka AM801 bør funke.
    Bifalles!!
    Plukket opp en slik på fredag og den funker bra.
    Kommer til å vare til Dovre faller. Spiller ca 3 skiver om dagen i snitt og tenker at en forsiktig rens i 14.dagen er passe. Hyggelig med nok en vinyl snurrende herremann! ;)
    Jeg er ikke lenger en som bare kjøper vinyl, men også en som spiller den. Det var en relativt voksen bunke nyanskaffet vinyl fra de siste to kalenderår som har fått gjennomgang denne uken. Skiftet forresten fra den innebygde RIAA i Pioneer A-201 til Rega Fono Mini A2D i kveld. Jordproblematikken ble mer markert så nå må jeg lage en jordkabel til Technics, men ikke mer markert enn at musikken lot seg nyte. Og hildrande du, den Rega-en er klart bedre enn en slapp en som står i Pioneer. Den kommer nok aldri til å bli tatt i bruk igjen. Gain og oppløsning ble plutselig noe helt annet, guff i mellombassen likeså. Endelig låter det skapelig, om enn entry level, i storstuen. ;D
     

    espege

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    881
    Antall liker
    692
    Sted
    BERGEN
    Torget vurderinger
    71
    Backbeat drives vel av Robert Dyrnes ?..... Egon er journalist i Bladet Tromsø....
    Er noen år siden Egon (Holstad) drev plateforretning, ja. Må være godt over ti år siden Platebaren Feedback ble lagt ned.

    mvh e
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.893
    Antall liker
    11.283
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Feedback het den,ja :) Husker ikke sist jeg var innom der - må være mer enn ti år siden.....

    EDIT - ble såpass nyskjerrig at jeg googlet -- høsten 2004 ble det slutt for Feedback..
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    KAMPSANG FOR HIFIFREAKS

    Kom tilfeldigvis over denne i en herværende tråd der Gluntan-fans kommer ut av skapet. Og sannelig har de ikke funnet fram til et gullkorn for oss hifigutta, i alle fall de med en fastboende interiørarkitekt som hele tiden er en trussel mot den gode lyd, noe Gluntan solidarisk har funnet ut hvordan vi skal forholde oss til. Vel bekomme, og husk å høre hele sangen selv om dere er allergiske mot el-trekkspill. Den er verdt det. :D

     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.933
    Antall liker
    17.206
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nå har jeg ikke spilt av videosnutten ennå - tør ikke - men han til venstre ser helt klart ut som en hipster. Hva gjør han i Gluntan, da? Eller kanskje Gluntan skifter ham, rett og slett?
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Nå har jeg ikke spilt av videosnutten ennå - tør ikke - men han til venstre ser helt klart ut som en hipster. Hva gjør han i Gluntan, da? Eller kanskje Gluntan skifter ham, rett og slett?
    Han er den faste baristaen i Gluntan. Hele låten handler om kvinnfolk som absolutt skal ommøblere og ødelegge for plasseringen av stereoanlegget, og det verste av alt er at kona legger en duk oppå platespilleren. Hør den, det er virkelig verdt det. Og så er den så lett å lære, slik at du kan synge den for konemor når hun begynner med hififiendtlige sysler i stuen. :rolleyes:
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.860
    Antall liker
    17.392
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Kom tilfeldigvis over denne i en herværende tråd der Gluntan-fans kommer ut av skapet. Og sannelig har de ikke funnet fram til et gullkorn for oss hifigutta, i alle fall de med en fastboende interiørarkitekt som hele tiden er en trussel mot den gode lyd, noe Gluntan solidarisk har funnet ut hvordan vi skal forholde oss til. Vel bekomme, og husk å høre hele sangen selv om dere er allergiske mot el-trekkspill. Den er verdt det. :D

    Et tu, Brut? Et tu?
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.404
    Antall liker
    17.097
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ....i alle fall de med en fastboende interiørarkitekt som hele tiden er en trussel mot den gode lyd
    Det er jo en kjensgjerning at nær sagt en hver høyttaler (som er flat på toppen) for relativt mange hunkjønn er ensbetydende med pidestall til å ha blomsterpotte, eller noe annet "dill" på.
    Likeledes at en hver flate som overstiger 30cm2 "skal" ha duk.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ....i alle fall de med en fastboende interiørarkitekt som hele tiden er en trussel mot den gode lyd
    Det er jo en kjensgjerning at nær sagt en hver høyttaler (som er flat på toppen) for relativt mange hunkjønn er ensbetydende med pidestall til å ha blomsterpotte, eller noe annet "dill" på.
    Likeledes at en hver flate som overstiger 30cm2 "skal" ha duk.
    Jepp, og jeg synes Gluntan treffer spikeren på hodet for hififreaks i teksten til denne låten. Til og med platespilleren har en viktig rolle i låten. Vi har nok åndsbrødre i Gluntan, selv om deres plater ikke befinner seg i min og de flestes samlinger. :D

    @jorwed: For eg har'kje føtter så trofast som røtter, de kunne ikkje før og de kan ikkje nå. :rolleyes:
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gamlekjæresten til Sean Lennon jo! De japanske avantgarde-poperne Cibo Matto liker jeg, men siden jeg generelt ikke er helt oppdatert har denne gått meg hus forbi (tror jeg). Den er vel bare et par år gammel, tipper jeg. Steike, de babene er kule ass! :cool:

    Setter meg ned med Ane Bruns nye coverlåtalbum nå. Blir sikkert koselig det også.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Koselig var det med Ane Brun, men jeg har større forventninger til Neil Finns nye soloalbum, Out Of Silence. Fra første låt strømmer popharmonier av himmelsk art ut av Monopulse, hvis det holder seg utover platen så er det kanskje snakk om hans beste soloverk, og et av hans beste verk inkludert tiden i Split Enz og Crowded House. Har nå kommet til låt #3, og dette høres tildels ut som om dette kan være Neil Finns Andromeda Heights (Prefab Sproud/Paddy McAloon).

    neil-finn.jpg


    Hørte den også forleden natt med et halvt øre, så jeg vet at det neppe kommer til å komme noe jeg irriterer meg over. Finnes selvsagt på din favoritt strømmetjeneste. Tror nok dette er høstens popanbefaling fra krypten. Kiwiene kan poprock. Finnes på vinyl. ;D
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.305
    Antall liker
    62.935
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Spennende hva du synes når du har gitt Herr Finn litt tid. Jeg likte den godt til å begynne med, men istedenfor å vokse på meg, syntes jeg den bare ble kjedeligere og kjedeligere...... Blir sikkert annerledes for deg. Dette kommer nemlig fra en kar som synes Prefab Sprout er dørgande kjedelig (inkludert Steve McQueen). Kjekt å banne i kirken :cool::D
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Selv har jeg vært Prefab Sprout-fan siden Swoon, og brødrene Finn og deres eskapader fulgte jeg også på åttitallet. Det er endel av de som har kommet etter som fans som synes at Andromeda Heights er litt kjedelig, for meg er det en statementplate. Det samme gjelder den følelsen jeg har for Neil Finns nye akkurat nå. Selvfølgelig kan det forandre seg, men her er det nok melodisk variasjon til å holde min interesse. Måtte stoppe avspillingen litt for å male opp litt kaffe slik at kjøkkenpersonalet i etasjen over kan mekke en god latte til meg. Men så fortsatte jeg avspillingen igjen nå og føler at jeg virkelig har lyst til å høre resten av albumet. :)

    Får høre litt mer på den og vurdere om en tur til enten Engelen eller Vidar for å skaffe den på vinyl er aktuelt.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.305
    Antall liker
    62.935
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Selv har jeg vært Prefab Sprout-fan siden Swoon, og brødrene Finn og deres eskapader fulgte jeg også på åttitallet. Det er endel av de som har kommet etter som fans som synes at Andromeda Heights er litt kjedelig, for meg er det en statementplate. Det samme gjelder den følelsen jeg har for Neil Finns nye akkurat nå. Selvfølgelig kan det forandre seg, men her er det nok melodisk variasjon til å holde min interesse. Måtte stoppe avspillingen litt for å male opp litt kaffe slik at kjøkkenpersonalet i etasjen over kan mekke en god latte til meg. Men så fortsatte jeg avspillingen igjen nå og føler at jeg virkelig har lyst til å høre resten av albumet. :)

    Får høre litt mer på den og vurdere om en tur til enten Engelen eller Vidar for å skaffe den på vinyl er aktuelt.
    Kos deg :)

    Enkelt å bestemme seg for kjøp når det samtidig kan innbefatte et krus godt øl :)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Selv har jeg vært Prefab Sprout-fan siden Swoon, og brødrene Finn og deres eskapader fulgte jeg også på åttitallet. Det er endel av de som har kommet etter som fans som synes at Andromeda Heights er litt kjedelig, for meg er det en statementplate. Det samme gjelder den følelsen jeg har for Neil Finns nye akkurat nå. Selvfølgelig kan det forandre seg, men her er det nok melodisk variasjon til å holde min interesse. Måtte stoppe avspillingen litt for å male opp litt kaffe slik at kjøkkenpersonalet i etasjen over kan mekke en god latte til meg. Men så fortsatte jeg avspillingen igjen nå og føler at jeg virkelig har lyst til å høre resten av albumet. :)

    Får høre litt mer på den og vurdere om en tur til enten Engelen eller Vidar for å skaffe den på vinyl er aktuelt.
    Kos deg :)

    Enkelt å bestemme seg for kjøp når det samtidig kan innbefatte et krus godt øl :)
    Vel, handler jeg av Vidar må jeg nøye meg med et plastkrus med svart kaffe. Men både Vidar og øvrig betjening på Shabby er så hyggelige at det manglende utvalget av fludium likevel gjør det til en fin stund. Hører forresten litt musikalske paralleller til Erik Satie i det sporet som snurrer nå. ;D
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.863
    Antall liker
    26.593
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Spennende hva du synes når du har gitt Herr Finn litt tid. Jeg likte den godt til å begynne med, men istedenfor å vokse på meg, syntes jeg den bare ble kjedeligere og kjedeligere...... Blir sikkert annerledes for deg. Dette kommer nemlig fra en kar som synes Prefab Sprout er dørgande kjedelig (inkludert Steve McQueen). Kjekt å banne i kirken :cool::D
    Nå vært jeg meget skeptisk til deg Karmana men måtte vel komme noe som avslørte deg! her virket allt for bra:rolleyes::p:D
    Kjøper Neil Finn vid neste tilfelle:)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.796
    Antall liker
    50.575
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Neil Finn ble litt i kjedligste laget synns jeg.
    Ellers håper jeg det står bra til,balubamannen :)

    O
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.305
    Antall liker
    62.935
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Spennende hva du synes når du har gitt Herr Finn litt tid. Jeg likte den godt til å begynne med, men istedenfor å vokse på meg, syntes jeg den bare ble kjedeligere og kjedeligere...... Blir sikkert annerledes for deg. Dette kommer nemlig fra en kar som synes Prefab Sprout er dørgande kjedelig (inkludert Steve McQueen). Kjekt å banne i kirken :cool::D
    Nå vært jeg meget skeptisk til deg Karmana men måtte vel komme noe som avslørte deg! her virket allt for bra:rolleyes::p:D
    Kjøper Neil Finn vid neste tilfelle:)
    Måtte nesten bare bli slik :cool::D

    AF473C3F-EFAF-4C0E-A2F8-1DF709F4AA19.jpeg
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Neil Finn ble litt i kjedligste laget synns jeg.
    Ellers håper jeg det står bra til,balubamannen :)

    O
    Det er rolig og pent, og endel av Finns fans skulle nok ønsket seg mer rock enn pop, men sammenlignet med alskens flotte syngedamer vi tolerer så synes jeg at låtsnekkeren Finn står seg veldig godt. Og ellers står det greit til, tre syttenåringer i hus holder meg på tå hev. :rolleyes:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn