Bag End Aktive Bass feller

winterkjaer

Medlem
Ble medlem
03.04.2006
Antall liker
0
Har bestilt en fra USA, men ikke fått den ennå. Kan komme tilbake med kommentar når jeg har fått den og innstalert den. Bag End har ikke importør i Norge. Men det kommer aktuelle importører på besøk til meg når den er innstalert. Så det kan man kanskje få den i Norge også. Det trengs forøvrig meget kompetent ekspertise for å få den innstilt. Så ikke prøv på det selv hvis du ikke har det rette utstyret. Jeg har fått med en ingeniør til å hjelpe meg ;D

Glenn1

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.02.2005
Antall liker
0
Winterkjaer skrev:
Har bestilt en fra USA, men ikke fått den ennå. Kan komme tilbake med kommentar når jeg har fått den og innstalert den. Bag End har ikke importør i Norge. Men det kommer aktuelle importører på besøk til meg når den er innstalert. Så det kan man kanskje få den i Norge også. Det trengs forøvrig meget kompetent ekspertise for å få den innstilt. Så ikke prøv på det selv hvis du ikke har det rette utstyret. Jeg har fått med en ingeniør til å hjelpe meg ;D
Vannvittig flaks for meg at du ligger foran meg i løypa da :)
Veldig spent på om den funker hos deg. Pris ?? ::) Har et rom med en del glass og siporeks. Mistanke om utfasing av bass midt i rommet . Veldig kort og enkelt forklart må rommet ha MYE resonanser/bølger som ikke er optimal for lyden. /HiFi

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Antall liker
346
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
For en del år siden kjøpte jeg to stk Bag End infrasub18 av Art of Sound i norge. Etter hva jeg kan se på Bag Ends web sider har de fortsatt agenturet i norge. Men om firmaet er oppe å kjøre fortsatt vet jeg ikke. Men du kan jo prøve å ta kontakt med han, hyggelig fyr:

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=981026713

Topp Bunn