Strøm relatert BADA hifi

alfalfa

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.09.2005
Antall liker
199
Torget vurderinger
8
Har en slik. Har hatt den kobla til varmepompa i over 1000 timer, så jeg tror den er ufarlig og bruke. Om den forbedrer lyden har jeg ingen formening om. Ser ut til og være solid bygget.

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Antall liker
377
Torget vurderinger
10
Det meste av det vi konsumerer her på bjerget er produsert i Kina uansett, så personlig har jeg ingen problemer med kinavare. Holder det like høy kvalitet som ting og tang fra "mekevareprodusentene"? Kanskje - kanskje ikke, men at det ivhertfall holder minst samme kvalitet som noe av det du finner hos expert eller elkjøp ville jeg ikke vært i tvil om. Mye av det de såkalt highend produsentene leverer er produsert i kina, dyttet inn i flotte kabinetter, og prisen dertil kraftig skrudd opp. For tiden har jeg BADA sine ht kabler til test, og det virker for meg som om dette er veldig mye kabel for en svært beskjeden sum penger. De er ikke innspilt enda, men låter veldig oppløst rett ut av esken. Bare synd de ikke leveres i andre lengder enn 2,5 meter.
-p

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Antall liker
177
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Jeg har en Bada HD-26 CD-spiller. Meget bra. Varm og behagelig lyd uten at det blir for mørkt. Også fin og oppløst diskant/mellomtone. Skal jeg prøve å sammenligne med noe jeg har hatt før så blir det Denon DCD-2010AE.

N

nysjerrigper

Gjest
importerte en BADA hodetlf. forsterker for noen år siden. rimelig med smooth finish, men lyden var vesentlig dårligere enn rett fra lydkort, ipod etc.

Norcane

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
315
Sted
Tomter
Torget vurderinger
35
ok.. Hvorfor i allverden bruker du den til varmepumpa?

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.932
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Har også en slik strømdings, hørte ikke forskjell så jeg bruker den på datamaskin, loddebolt og tv. Morro med VU meter :D

S

sorgenfri

Gjest
Så lyser det blå lyset så fint!

Har den jeg også, koblet opp mot MAC/PSii/Dac... men, som Vermin sier: Hører ikke forskjell..

alfalfa

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.09.2005
Antall liker
199
Torget vurderinger
8
ok.. Hvorfor i allverden bruker du den til varmepumpa?
Har du ikke hørt om innspilling av utstyr? Bruker den ikke til varmepompa, ville bare kjøre den litt hardt i begynnelsen for og se om den ville tåle det.

Topp Bunn