Heisann, har akkurat kjøpt meg et par B&W Cm1 høytalere. Har et ønske om god lyd for en rimelig penge. Lurer på hvilken forsterker jeg bør gå for, fordel om den kan spille av digitalt fra telefon / app. Noen som kan komme med noen anbefalinger ?

Min erfaring er at de trenger en god og kraftig forsterker skal du få  utnyttet mest mulig av potensialet de har - CM1 er ganske tungdrevne. «Orntli» 100 watts forsterker var en fin match. Men du får lyd i de med med feks en brukt NAD D3020, sammen med en Wiim mini/ chromecast audio så vil jeg si du får grei lyd til en rimelig penge
 Min erfaring er at de trenger en god og kraftig forsterker skal du få  utnyttet mest mulig av potensialet de har - CM1 er ganske tungdrevne. «Orntli» 100 watts forsterker var en fin match. Men du får lyd i de med med feks en brukt NAD D3020, sammen med en Wiim mini/ chromecast audio så vil jeg si du får grei lyd til en rimelig penge
Hadde CM1 da modellen kom ny. Rotel 50-60w funker fint på disse til normal bruk oger generelt en god match med B&W.Hva med en nad c275bee kan denne egne seg ?