- Ble medlem
- 29.01.2005
- Antall liker
- 10
Enkelt og greit: bør man bli kreditert for de innleggene man skriver på Off Topic, eller er det kun hifi-prat som gjelder for landets "hifi-elite"?
Frank
Frank
|
Jo, selvfølgelig, men er det ikke like likegyldig om man uttaler seg om kabler?Slubbert skrev:Er ikke det fullstendig likegyldig?
Nei.F.R.A.N.K skrev:Enkelt og greit: bør man bli kreditert for de innleggene man skriver på Off Topic?
Ja, det gjør detOivindJ skrev:Nei.F.R.A.N.K skrev:Enkelt og greit: bør man bli kreditert for de innleggene man skriver på Off Topic?
Går vel ann å skrive på OT for det?
Mer likegyldig, egentlig. Burde få dobbel telling på OT (unntatt den ord-et-eller-annet-tråden)F.R.A.N.K skrev:Jo, selvfølgelig, men er det ikke like likegyldig om man uttaler seg om kabler?Slubbert skrev:Er ikke det fullstendig likegyldig?
Frank
;D ;DParelius skrev:Mer likegyldig, egentlig. Burde få dobbel telling på OT (unntatt den ord-et-eller-annet-tråden)F.R.A.N.K skrev:Jo, selvfølgelig, men er det ikke like likegyldig om man uttaler seg om kabler?Slubbert skrev:Er ikke det fullstendig likegyldig?
Frank
Kabler er da litt mer HiFi relatert enn OT ofte er, svar på tråd spm, nei!F.R.A.N.K skrev:Jo, selvfølgelig, men er det ikke like likegyldig om man uttaler seg om kabler?Slubbert skrev:Er ikke det fullstendig likegyldig?
Frank
enig...FallenA skrev:Kan vel bare kutte ut å telle innlegg i det hele tatt for min del.
Betyr det egentlig noe ?![]()
Heller det enn denne forskjellsbehandlingen grunnet "topic-snobberi".slowmotion skrev:enig...FallenA skrev:Kan vel bare kutte ut å telle innlegg i det hele tatt for min del.
![]()
Hva med de som skriver 1000 innlegg om hva de lytter til. Har de nødvendigvis peiling på hifi? Nei, slutt og tull!limvingen skrev:Slik i teorien kan man ellers da skrive 1000 innlegg i tråden "Ordinasjonsleken" og likevel få tittelen "HiFi Freak" selv om man egentlig ikke vet en eneste ting om HiFi :![]()
Ja, så lenge eg er på tredjeplass, er eg veldig for at vi skal ha med talet på innlegg. 8)FallenA skrev:Kan vel bare kutte ut å telle innlegg i det hele tatt for min del.
Helt topp.F.R.A.N.K skrev:Hva med de som skriver 1000 innlegg om hva de lytter til.
Ok. Da tar jeg meg en tur over på musikk-topicet og legger inn ett innlegg for hver av de siste 20-21 platene jeg har kjøpt. Da blir jeg "Hifi-Freak", eller "poeng-nerd" alt ettersom...OivindJ skrev:Helt topp.F.R.A.N.K skrev:Hva med de som skriver 1000 innlegg om hva de lytter til.
Jaujau!wotg skrev:Spiller det noen rolle da?
Jeg synes at off-topic delen tidvis kan være den morsomste delen på sentralen.
Nei, i ekte calvinistisk ånd bør alle satse på å lide litt, før de lider enda litt til.Audiophile-Arve skrev:Jaujau!wotg skrev:Spiller det noen rolle da?
Men ein kan ikkje berre ha det gøy!
OldBoy skrev:Vi lever i en jammerdal, må vite.
![]()
![]()
![]()
Du har nok eit poeng. Avlatshandel og liknande kan nok ikkje hjelpe oss lenger.... Det er snart bots- og bededag, eller var det på våren?OldBoy skrev:Nei, i ekte calvinistisk ånd bør alle satse på å lide litt, før de lider enda litt til.Audiophile-Arve skrev:Jaujau!wotg skrev:Spiller det noen rolle da?
Vi lever i en jammerdal, må vite.
![]()
![]()
![]()
Jeg synes også vi godt kan kutte ut hele tellingen...Ramses skrev:Hva med å snu litt på flisa? Hvorfor ikke kutte ut telleapparatet?
På den måten tror jeg bestemt vi hadde fått luket ut mange intet-
sigende innlegg fra folk som tydeligvis kun samler på innlegg og
egentlig ikke har så mye å bidra med i debatten.
En nivåheving på enkelte tråder, hvor svada- og tompratinnleggene
forsvinner tror jeg virkelig ville gjort godt for Sentralen.![]()
Har du lytta til 1000 plater, har du rimelegvis såpass anlegg at du i høgste grad bør ha rett til å meine noko om hifi. Det same kan vi ikkje seie om dei som har 1000 assosiasjonar.....F.R.A.N.K skrev:Hva med de som skriver 1000 innlegg om hva de lytter til. Har de nødvendigvis peiling på hifi? Nei, slutt og tull!limvingen skrev:Slik i teorien kan man ellers da skrive 1000 innlegg i tråden "Ordinasjonsleken" og likevel få tittelen "HiFi Freak" selv om man egentlig ikke vet en eneste ting om HiFi :![]()
![]()
Kvifor ikkje begge delar?Flageborg skrev:Nei, skal man belønne skrivekløe? - skaff deg en heller blogg - eller et liv..........![]()
Og jeg som trodde vi var vennerBT skrev:Nei, off topic bør ikke telle med.
Klart man kan.. jeg har det bare gøy...Audiophile-Arve skrev:Jaujau!wotg skrev:Spiller det noen rolle da?