Bør antallet underavdelinger på HFS reduseres?

Bør antallet underavdelinger på HFS reduseres?

• Ja.

Stemmer: 0 0.0%
  • Nei.

Stemmer: 0 0.0%

• Totalt antall stemmer
    0
Ø

Øivind

Gjest
Tiden inne? Bør antallet underavdelinger på HFS reduseres?

..og hva er overflødig?...

S

slowmotion

Gjest
Antall underavdelinger her på sentralen kan sikkert reduseres litt uten at det gjøre noe.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.867
Sted
Østfold
Pr i dag synes jeg det er uoversiktlig. Jeg foretrekker derfor å bruke "Nye innlegg"-funksjonen. Det er ikke så ofte jeg tenker over hvilken kategori en tråd er postet i. Slik det er i dag risikerer man at de som ikke bruker "Nye innlegg"-funksjonen går glipp av interessante tråder grunnet det store antallet kategorier.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.624
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Uten "Vis nye" hadde jeg gått meg bort her inne. Det holder at jeg er borte der ute.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Øivind tar opp et seriøst tema, og jeg har slettet alle tullete innlegg. Vær vennlig og hold dere til tema.

Mvh
Høvdingen

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Jeg var blant de "tullete". Men jeg må virkelig spørre; det "tullete" innlegget mitt hadde et strøk av mening iht tema; hvor mange tråder om underavdelinger skal man egentlig ha? Fra hvor mange vinkler? Spør du meg så har dette vært diskutert opp og i mente; og det er liten grunn til å starte en ny tråd; attpåtil en med et generelt spørsmål.

Når man pøser på med nok en ny tråd om dette, så er man dømt til å få respons iht problemstlllingen.

Mvh Vidar P

Ø

Øivind

Gjest
Har sett mange tråder hvor det spørres og det er plass til et eget underforum for ditt og datt. Hvor ca halvparten mener ja, mens den andre halvparten synes det er nok, eller for mange, underforum.

Så veldig mange tråder om det å faktisk redusere antallet kan jeg ikke huske i farten.

Betyr selvsagt ikke nødvendigvis at det ikke har vært nok av dem og.

Z

Zomby_Woof

Gjest
'Hifi generelt' og 'Hifi generelt inkludert bransjeaktører' kan slås sammen.

'Mitt anlegg og billedtråder' kan slås sammen med 'på besøk hos...'

Alle musikksjangre unntatt klassisk kan slås sammen, 'konserter' og 'lydkvalitet' kan beholdes.

'Bransjenyheter/reklamering for produkter' og 'Pressemeldinger' kan slås sammen.

'Youtube-hjørnet' kan fjernes. Er det YouTube-snutter med musikk, kan de være under 'Musikk'. Er det YouTube-snutter med noe annet, kan de være under 'Off topic'.

Jeg ser virkelig ikke poenget med denne fragmenteringen.

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
2
Jeg mener at Siste fra Forumet burde deles i to. En for Off Topic og en for det andre. Av og til drukner Hi-Fi relaterte saker, ja til og med skvises helt bort fra Siste fra Forumet til fordel for Off Topic. Dette kan da ikke være bra for forumet?

Z

Zomby_Woof

Gjest
TJ skrev:
Jeg mener at Siste fra Forumet burde deles i to. En for Off Topic og en for det andre. Av og til drukner Hi-Fi relaterte saker, ja til og med skvises helt bort fra Siste fra Forumet til fordel for Off Topic. Dette kan da ikke være bra for forumet?
Helt enig.

Det er tross alt et HIFI-forum, og HIFI skal ha all slags forrang fremfor Off topic.

Jeg mener forresten å ha lest at dette er en av Høvdingens planlagte endringer.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Jeg mener forresten å ha lest at dette er en av Høvdingens planlagte endringer.
Det er det så absolutt, men jeg har eksperimentert med en rekke nye oppdateringer som jeg håper å innlemme snart. Alt tar tid.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn