L
lark
Gjest
På tide med en avstemming om et aktuellt tema igjen. Valentino sin miniatyr kabeltest har jamen fått kranglefantene på banen. Stem i vei, folkens!
Niks! Kjeder meg ;D Aktiviteten på Valentino sin testtråd forteller meg at det er flere som har problem med å få tida til å gå.impulse skrev:Jøss, det må jeg si. Har du ingenting bedre fore på en torsdagskveld, lark?
;DMaHa skrev:Savner valget "jeg har så store problemer med en annen manns oppfattelse av to ulike kabelstumper at jeg simpelthen må bruke flere dager på å kverulere rundt det". No offense, naturligvis![]()
Jeg er stygt redd for at vi er fordrevet alle mann.Lagga skrev:PS Men hvem ER på utsiden Parelius....?DS![]()
Det er jo mange som har stemt allerede.... Har du stemt rolfozzy ;Drolfozzy skrev:Mye idiotiske avstemninger har det vært på HFS. Denne tror jeg gikk rett inn på førsteplass.
"fordervet" ?Parelius skrev:Jeg er stygt redd for at vi er fordrevet alle mann.Lagga skrev:PS Men hvem ER på utsiden Parelius....?DS![]()
Mørketid, Mbare! Vi kaster noen vedkubber i peisen, heller iskaldt Atnaøl i glasset og setter oss godt til rette med HFS på nettleseren, på jakt etter en saftig kabeldiskusjon!Mbare skrev:Jeg blir mer interessert i hvorfor denne greia tar så innmari av? Jeg skreiv noen rimelige lange greier hvor jeg hadde testa lakris, Black Magic og Coanda og ikke helt visste hva jeg skulle tro og mene på alle parametre, men det skapte sånn cirka ingen debatt. Noe som egentlig forbause meg litt, for det burde ha vært mat for mange der og jeg hadde forsåvidt satt pris på en debatt om noe av det jeg lurte på (f.eks. hvorfor det var så lite forskjell på digitaleavspillere). Men, men. Jeg er kanskje ikke berømt nok?![]()
Neida, jeg har kontroll på tastaturet når det gjelder de vesentlige ord. Skjønt, fordrivelsen er jo en fordervelse, så det gjør kanskje ikke så stor forskjell? Take your prick.lark skrev:"fordervet" ?Parelius skrev:Jeg er stygt redd for at vi er fordrevet alle mann.Lagga skrev:PS Men hvem ER på utsiden Parelius....?DS![]()
Nei jeg har nok ikke det. Hva skal jeg stemme syns du ?lark skrev:Det er jo mange som har stemt allerede.... Har du stemt rolfozzy ;Drolfozzy skrev:Mye idiotiske avstemninger har det vært på HFS. Denne tror jeg gikk rett inn på førsteplass.
Tja..... du kan jo velge fritt blant alternativene. Men hvis du syns det er vanskelig kan jeg godt hjelpe deg. ;Drolfozzy skrev:Nei jeg har nok ikke det. Hva skal jeg stemme syns du ?lark skrev:Det er jo mange som har stemt allerede.... Har du stemt rolfozzy ;Drolfozzy skrev:Mye idiotiske avstemninger har det vært på HFS. Denne tror jeg gikk rett inn på førsteplass.
;DParelius skrev:Jeg er stygt redd for at vi er fordrevet alle mann.Lagga skrev:PS Men hvem ER på utsiden Parelius....?DS![]()
Det mangler ett alternativ:lark skrev:På tide med en avstemming om et aktuellt tema igjen. Valentino sin miniatyr kabeltest har jamen fått kranglefantene på banen. Stem i vei, folkens!
Er nok bare for å dra igang en ny krangletråd, og prøve og spisse motsetningene enda mer.musicus skrev:Dette er vel ikke noe å stemme over? V hørte ikke forskjell og det er det vel bare å respektere, kan ikke se hva en avstemning har for nytte her :...
mvh
Her misforstår du meg fullstendig. Jeg har full respekt for både fremgangsmåte og resultat i Valentino sin test. Jeg er overbevist om at Valentino er istand til å høre forskjell på kabler, og når han rapporterer "ingen hørbar forskjell", så er det heller ingen forskjell. Det som er hensikten med avstemmingen er å finne ut hva andre mener om testresultatet.olaps skrev:Det mangler ett alternativ:lark skrev:På tide med en avstemming om et aktuellt tema igjen. Valentino sin miniatyr kabeltest har jamen fått kranglefantene på banen. Stem i vei, folkens!
Valentino må få teste og mene det han vil, men fremgangsmåte og resultat har lark uansett ingen respekt for![]()
Trenger vi andre bry oss.?lark skrev:Her misforstår du meg fullstendig. Jeg har full respekt for både fremgangsmåte og resultat i Valentino sin test. Jeg er overbevist om at Valentino er istand til å høre forskjell på kabler, og når han rapporterer "ingen hørbar forskjell", så er det heller ingen forskjell. Det som er hensikten med avstemmingen er å finne ut hva andre mener om testresultatet.olaps skrev:Det mangler ett alternativ:lark skrev:På tide med en avstemming om et aktuellt tema igjen. Valentino sin miniatyr kabeltest har jamen fått kranglefantene på banen. Stem i vei, folkens!
Valentino må få teste og mene det han vil, men fremgangsmåte og resultat har lark uansett ingen respekt for![]()
;DValentino skrev:Jeg har stemt.
;D
dette resultatet indikerer etter min oppfattning at som ikke hører forskjell er snodig nok de som er mest opptatt av å diskutere (gnåle) om emnetlark skrev:For å si det rett ut så synes jeg at den prosentvise fordelingen av stemmene så langt virker svært så fornuftig.
Et raskt blikk på fordelingen sier akkurat like mye om hva folk syns om Valentions minitest som å lese gjennom til nå 28 sider med innlegg i Valentinos sin tråd.
Jeg syns slett ikke at avstemmingen setter Valentino i et dårlig lys. Heller motsatt.Rotekroken skrev:Eneste jeg kan tenke meg, som er grunn til en slik avstemning, er å prøve å sette Valentino i et dårlig lys.................?
Jeg personlig syns dette var dårlig gjort mot, Valentino.. Og alle andre som dere jakter på for å sette i et dårlig lys......
Jeg ble litt overrasket når du stemte på alternativ 6, men livet byr på overraskelser [/DÅRLIG HUMOR FRA HEDEMARKEN]Valentino skrev:Jeg har stemt.
;D
Dette virker veldig godt oppsummert. Det kan selvsagt være interessant å synse om hvorfor resultatet ble slik, men vi kommer neppe fram til noe entydig svar. Jeg tror ikke på enkle forklaringer heller så årsaken kan gjerne være sammensatt. Jeg setter stor pris på at du gjennomførte testen og skrev hva du erfarte. Fortsett sånn, men jeg har full forståelse hvis du ikke gidder.Valentino skrev:Jeg kan etter min lille test ikke påstå at det ikke er hørbar forskjell på kablene. Men jeg hørte ikke forskjell på dem.