Avskum som trekker andres hummerteiner!

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Jeg har lyst til å:

Senke faenskapet med hagle og slugs, kaldkvele jævelen, legge en kveil dreggtau rundt halsen på'n og trekke'n etter i 20 knop. Koke'n i olje. Tjære og fjær. Gapestokk. I den rekkefølgen.

Og så tror jeg faktisk jeg skal ta bilde av han mens han trekker, lage en Wanted poster og feste til alle teiene mine, så han ser seg selv og hvor jævla liten han er. Og at vi vet hvem han er.

Han tar alt. Undermålere og rognhummer. Rubbet.

FY FAEN!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.710
Torget vurderinger
0
OI !! Sindig sørlending som har fått nok ??

Nei skal ikke slenge dritt, forstår forbannelsen helt ut. Visse ting "gjør man bare ikke"! Dette er et så eklatant brudd med all skikk og dannelse at selv ikke durkdrevne kjeltringer gjør slikt. Eller rettere sagt slik var det, den gang selv krapyl hadde visse normer for oppførselen.

Har ikke bånd til den del av landet der man fanger hummer, men alle dirstrikt har slike definitive "no - no!". Ting man bare IKKE gjør. I Trøndelag er/var det en uskrevet regel at man ikke melder naboen for hjemmebrenning. De med briller skulle man ikke slå, den som lå nede skulle ikke slås, jenter skulle ikke slås etc etc. På mange måter var det et bedre "rensligere" samfunn den gangen selv utskudd fulgte viss normer for oppførsel. Men det er vel det som kalles "utvikling" som har ført oss dit vi er nå?

Hummertyven ? Tja hva med slugs under vannlinjen ?

Topp Bunn