- Ble medlem
- 19.10.2006
- Antall liker
- 4
Hvilke arme ville fungere godt med denne pladespiller?
Ja det skrev du jo godt nokimpulse skrev:Regas RB-armer funker særdeles bra, og setter du på en Dynavector DV-20x, har du en kanonkombinasjon.
Enig med lille hiawata. Rega har gode armer, men SME spiller i en annen liga. Har aldri sett meg tilbake etter at jeg fikk min 309lille hiawata skrev:Hei har eid Sme 309 samt Rega 300 og Rega 600. Konklusjonen er klar etter 6 ulike pickuper på disse. Sme 309 er den beste armen. Byggekvaliteten, justeringsmuligheten og finish er superb.Lyden likeså. Mvh Lille Hiawata.
Der er bred enighed om at SME 309 er den bedste arm til en Diva II. Jeg takker Jer alle for svaret.ou812rh skrev:Enig med lille hiawata. Rega har gode armer, men SME spiller i en annen liga. Har aldri sett meg tilbake etter at jeg fikk min 309lille hiawata skrev:Hei har eid Sme 309 samt Rega 300 og Rega 600. Konklusjonen er klar etter 6 ulike pickuper på disse. Sme 309 er den beste armen. Byggekvaliteten, justeringsmuligheten og finish er superb.Lyden likeså. Mvh Lille Hiawata.High end engineering. Virker som om ingeniørene på SME drøyde med å gå på puben og gjennomførte kvalitetsikkring
OU812