Avatar - noen som har sett den?

trym

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.12.2005
Innlegg
189
Antall liker
3
Snickers-is skrev:
En noe klisjebefengt historie er gjerne ikke så sensasjonelt nytt som mange vil ha det til. Det er veldig langt mellom hver filom som ikke er en klisje.

Forøvrig føles filmen som opptakten til en serie av flere filmer. Med det synet på ting har jeg på en måte ikke "fått alle svarene" ennå, og filmen føles egentlig som noe helt annet enn en enkel avsluttet historie. Egentlig ser jeg på filmen mer som en presentasjon av et plot.
+1
Synes denne "versjonen" av denne fortelligen er noe av det bedre, og en kan alltid håpe at fortsettelsen overrasker med noe mindre klisje aktig, men like fantastisk visuelt
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.125
Antall liker
9.439
Er James Cameron et pseudonym for Roger Dean? Filmen var ok tidtrøye, halvgod animering og tynn story tiltross.
 

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Innlegg
6.404
Antall liker
3.196
Har sett ca halvparten, så gadd jeg ikke mer. Det var kjedelige greier.
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Da våger jeg påstanden at man må være litt kjedelig selv for ikke å se det store i denne filmen...
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Bra film, men er vel like mye at man sitter å måper litt over teknikken som at man synes historien er kjempebra. Skrell vekk teknikken og man sitter igjen med en klassisk historie, fengende og nyskapende uansett, men personlig synes jeg det var greit at The hurt locker vant Oscar statuetten for beste film foran Avatar...
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.703
Antall liker
522
Torget vurderinger
1
Jeg er bare drittlei Sam Worthington. Dukker ustanselig opp i alle filmer med det ene ansiktsuttrykket han har.
 

devilEj

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Innlegg
124
Antall liker
0
Jeg ble ikke så imponert av denne filmen i 3D da jeg syntes det gikk ut over skarpheten i bildet. Mye bedre i 2D på bluray hjemme i stua. På kino var det imponerende 3D dybde, men dessverre som å se det på en god gammel VHS.
Jeg syntes filmen var klart bedre når jeg satt hjemme i stua å så den på nytt i eget anlegg
 
Topp Bunn