Aurender kobler ikke mot Tidal

Per_Olsen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.01.2006
Innlegg
252
Antall liker
3
Torget vurderinger
3
Er det andre som opplever problemer?
Full blokkering og stopp her nå. Har satt i gang oppdatering av Aurender, iPad og Tidal, i håp om løsning/kobling. Byttet passord, logget inn på nytt, resatt utstyr osv. Men ikke faen om det virker. "CLIENT NOT FOUND" er beskjeden som gjentas.
Blir så forbannet...! Er det en ting som irriterer mer enn klimahysteri, kjøttskam, og sløsing med offentlige midler, så er det steindyr elektronikk som ikke fungerer, - med tilhørende manglende informasjon, forklaring og support.
Råd og tips tas imot med takk.
 

Mono AS

Bransjeaktør
Ble medlem
12.09.2014
Innlegg
270
Antall liker
151
Er det andre som opplever problemer?
Full blokkering og stopp her nå. Har satt i gang oppdatering av Aurender, iPad og Tidal, i håp om løsning/kobling. Byttet passord, logget inn på nytt, resatt utstyr osv. Men ikke faen om det virker. "CLIENT NOT FOUND" er beskjeden som gjentas.
Blir så forbannet...! Er det en ting som irriterer mer enn klimahysteri, kjøttskam, og sløsing med offentlige midler, så er det steindyr elektronikk som ikke fungerer, - med tilhørende manglende informasjon, forklaring og support.
Råd og tips tas imot med takk.
Heisann!
Dersom du ikke har fått Tidal til å fungere, send meg en epost (simen@mono.no) så kontakter jeg deg. Har du sjekket info fra Aurender: https://aurender.com/
mvh Simen - Mono AS
 

Per_Olsen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.01.2006
Innlegg
252
Antall liker
3
Torget vurderinger
3
Takk Takk. Jeg fikk svar av Aurender. Det viste seg at jeg måtte avinstallere appen og laste den på nytt (ikke tilstrekkelig med en oppdatering). Det var visst pga noen nye protokoller hos Tidal. Det løste seg altså fint.
 
Topp Bunn