Auralic Aries

Skip Ohio

Medlem
Ble medlem
15.08.2020
Innlegg
29
Antall liker
115
Sted
Oslo
Hei! Har for litt siden kjøpt en forrige generasjons Auralic Aries, og sliter med at den må oppdages på nytt av Lightning DS hver gang jeg slår den på. Kjører tilkobling over Wifi via et Asus Lyra Mesh-nettverk. Noen som har erfaring med dette og har noen triks til å løse problemet? Når den funker spiller den kjempebra, men nå blir det nesten ikke til at jeg bruker den da jeg ofte må ta oppkoblingsprosedyren flerfoldige ganger før det endelig funker. Hjelper det å kjøre annen software? På forhånd takk for alle tips! :)
 

Ken-Nor

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.01.2020
Innlegg
1.084
Antall liker
4.512
Sted
Larkollen
Torget vurderinger
2
Lightning DS finner heller aldri Streameren når jeg starter programmet. Jeg trykker da bare "just start" eller hva det alternativet heter, også dukker streameren opp under "My Aries" når programmet har starta opp
 

Skip Ohio

Medlem
Ble medlem
15.08.2020
Innlegg
29
Antall liker
115
Sted
Oslo
Takk for svar! Funka nå på første forsøk, men har slitt med å få den opp der tidligere.
 

Festus

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2010
Innlegg
1.263
Antall liker
3.111
Torget vurderinger
3
Har og en, ustabil over wifi men dønn stabil kablet .
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.790
Antall liker
1.993
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Auralic sin software avdeling for enhetene er ikke den beste desverre. Eide selv en G2 Aries... Vanvittig dårlig programvare og utviklere.. dem kunne ikke sette standbyskjerm til å vise klokke, da det vistnok ødela lyden(selv når den ikke var i bruk?!?!?)... Enda etterspørselen etter det var enorm. Var så mye tull med den avdelinga at jeg solgte hele greia.
 
Topp Bunn