Augnestikkarar og jolaøl – Stig Arne si dagbok november 2023

SAD-1123 (1 of 1).jpg

For ein gongs skuld har eg helde lovnaden med å koma attende til noko eg har lovt tidlegare: Å samanlikna Dac-ane Audioquest Dragonfly Cobalt og Red. Og Cayin RU6. Og mengder med jolaøl, men det visste du kom uansett.

DAC-en: DEN DIGITALE PICKUPEN

Det slo meg her ein dag, etter å ha kopla opp ein platespelar-rigg og prøvd ut ein neve pickupar, at Dac-en er den digitale pickupen. Pickupen plukkar opp musikken frå platerillene (derav namnet), og sender han vidare til forsterkaren. Dac-en hentar ut digital-signalet frå datamaskina eller telefonen, omformar det til analog, og sender det vidare til forsterkaren. I prinsippet same jobben. Dårleg pickup, dårleg lyd. Dårleg DAC, dårleg lyd! Dac-en er m.a.o ein like sentral del i det digitale anlegget som pickupen er på

platespelaren. Og likevel trur eg det er mange som ikkje har brukt på nær like lang tid på å prøva ut Dac-ar som me brukte på å finna den beste pickup-en i hine hårde dagar. Sjølv, etter at Mac-en vart ei sentral kjelde for å finna all slags musikk, nytta eg berre dei enklaste og billegaste løysingane. Ei slik løysing er Audioquest sine Dragonfly Red og Cobalt. Takka vere min høgst private jolanisse i Tokyo - eg treng ikkje nemna namn - har eg begge, og har samanlikna.

Audioquest Dragonfly Red og Cobolt DAC

HiFi Klubben sel desse. Den nye Cobalt kostar 3598, og den eldre, Red, kostar 2398. Cobalt har vorte testa overalt, både i papirmagasin og på nettet, og hausta stormande applaus for tilhøvet mellom yting og pris. Men ingen har gidda å samanlikna han med den gamle Red. Berre ein (John Darko frå Darko.Audio) antyda at Red muligens var meir flytande (fluid) i mellomtonen. (Karl Erik har også samanlikna Dragonfly Red og Cobalt i sin test av Cobalt – red.anm.) Det tende ein gneist. Eg måtte prøva. Merk at både Karl Erik og eg har omtala alle dei tre omtalte dac-ane tidlegare.

Eg hadde so langt nytta den blå, Cobalt, sidan det var den nye, dyraste og dimed beste, ikkje sant? Det er jo slik me tenkjer. Men eg har lært. Og det eg fann ut, var relativt sjokkerande. No nyttar eg den raude....

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SAD-1123 (17 of 21).jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.327
Link til alle artikler
502
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING – Roger Waters: This Is Not A Drill – Live From Prague.

PLATESMAKING – Roger Waters: This Is Not A Drill – Live From Prague.

• 1
Etter å ha utgitt en kontroversiell nytolking av tidenes beste prog-album i sitt 80-års jubileumsår har Roger Waters i dag utgitt et dobbelt livealbum. Det forundrer neppe noen at når en kommende...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

• 12
Jeg tror jeg har nevnt det før, men når herrene Reiersrud og Kleive kommer sammen oppstår det en synergi som er vanvittig mye større en summen av enkelthetene. Nå har de kommet sammen etter et ca...
Fortsett
Audiophile.no
Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

• 2
Me har gjort ein “ussel" Tandberg Sølvsuper 12 om til ein superforsterkar, og i ølspalta har me drukke opp juli-sleppet til Vinmonopolet. TANDBERG SØLVSUPER 12 (MODIFISERT) Har det vore nok...
Fortsett
Audiophile.no
Nye ekstreme Coltranemodeller fra Marten

Nye ekstreme Coltranemodeller fra Marten

• 2
Den svenske HighEnd høyttalerprodusenten Marten har i år virkelig sprengt noen grenser for sine modellambisjoner. For i tillegg til at et av årets høydepunkt på Oslo HiFi Show i Asker har fått sin...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus Pad 3 – nettbrettet som vil spise kirsebær med de aller største

TEST: OnePlus Pad 3 – nettbrettet som vil spise kirsebær med de aller største

• 0
På forsommeren lanserte OnePlus sitt nyeste nettbrett. Dette er en toppmodell som åpenbart sikter mot stjernene, og vi har hatt Pad 3 på en grundig test. I fjor sommer lanserte OnePlus...
Fortsett
Audiophile.no
Tandberg Huldra 9, 10 og 11 – Stig Arne si dagbok mai 2025

Tandberg Huldra 9, 10 og 11 – Stig Arne si dagbok mai 2025

• 0
Førre månad, og fleire før der att, lova eg å koma attende til desse uhyre interessante Tandbergane, i dei dagar då dei var på høgda av god lyd ... truleg. Me jobbar vidare med saka! Fleire...
Fortsett
Topp Bunn