Audioquest kabler

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.981
Antall liker
1.226
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Dette merket er i vinden og selges i mange butikker. Prisene er som Nordost og varierer voldsomt fra billigste til dyreste.
Noen som har testet dem opp mot andre merker? Og er de dyreste så mye bedre enn innstegsmodellene?
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.790
Antall liker
1.993
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Opplever dem som "fyldigere" I klangen, og ørlite mer tilslørt. Men bra kabel på rett kombo. Gjelder:
Rocket 88
King cobra
Rockefeller.
 

Hb 52

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2014
Innlegg
940
Antall liker
704
Torget vurderinger
10
Ved kjøp av brukte Audioquest , be om kvittering ! Florerer desverre av kinakopier .........
 

Goggen8

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2014
Innlegg
2.388
Antall liker
952
Sted
Oslo
Opplever dem som "fyldigere" I klangen, og ørlite mer tilslørt. Men bra kabel på rett kombo. Gjelder:
Rocket 88
King cobra
Rockefeller.
Mener du her at de dyreste modellene til Audioquester mer tilslørt enn de billigere?
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.790
Antall liker
1.993
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Nei. Men de jeg nevnte er de jeg har testet. Red river virka også å filtrere mer enn andre kabler jeg har Vært borti. Normalt sett høres jeg ikke spesielt foskjeller på kabler, m3n aq har bemerket seg tid til ofre som "annerledes" på godt og vondt ☺
 

skallet hare

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.01.2012
Innlegg
305
Antall liker
671
Sted
Oslo
Torget vurderinger
53
en min venn foretrekker K2 foran valhalla. han bruker SET basert på 6sn7, 300b og gm70 med lamm forforsterker.
smakk og behagg.hos meg K2 er litt for lys men fortsatt veldig bra kabel i forhold til prisen. kan anbefales K2 på det varmeste særlig til rørbaserte forsterkene. med transistor kan de være litt for "tynne" og " tørre". en annen kompis har K2 med BAT VK600 og er veldig fornøyd...
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Jeg hadde Audioquest Clear, Jade og noen andre på nittitallet. Bra kabler dengang men jeg vet ikke hvordan de står seg mot mer 'moderne' kabler i dag.

Personlig hadde jeg ikke kjøpt det merket igjen, da de selger Hi-Fi ethernet kabler. :rolleyes:
 

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
315
Antall liker
439
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
Skal ikke HiFi Klubben begynne å selge det merket nå?
 
Sist redigert:
Topp Bunn