Audio Video Show Warszawa 2023

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.724
    Antall liker
    58.847
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Vi er 3 fra Innlandet som drar torsdag.
    Vi bor på et av hotellene på andre sida av det store gatekrysset. Ved siden av det andre messehotellet. (Campanile).
    Srtorp og jeg har bodd der tidligere. Det er helt ok for våre behov, men ganske mye billigere enn Sobiesky på andre sida av gata.
    Vi gleder oss allerede. 🙂

    Noen som har sjekket om det er noen konsert eller jazzklubb en av kveldene?
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Da er Hotell å fly bestilt (y)
    Torsdag til søndag, men denne gangen tok jeg Golden Tulip (det andre messe hotellet)
    Sobieski var jeg ikke fornøyd med sist.
    Gleder meg til nok en messe 🎻🎺🥁🎷


    Mvh: Espen L
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.091
    Da er Hotell å fly bestilt (y)
    Torsdag til søndag, men denne gangen tok jeg Golden Tulip (det andre messe hotellet)
    Sobieski var jeg ikke fornøyd med sist.
    Gleder meg til nok en messe 🎻🎺🥁🎷


    Mvh: Espen L
    Hyggelig, @Espen L 😊

    Sobieski begynner å bli litt shabby, mens Golden Tulip er nyoppusset. Foreløpig har jeg i et anfall av ubesluttsomhet booket begge(!) med åpen avbestilling. Godt mulig vi sees til frokost på Golden Tulip.

    PS. Jazzklubb støttes!
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Hyggelig, @Espen L 😊

    Sobieski begynner å bli litt shabby, mens Golden Tulip er nyoppusset. Foreløpig har jeg i et anfall av ubesluttsomhet booket begge(!) med åpen avbestilling. Godt mulig vi sees til frokost på Golden Tulip.

    PS. Jazzklubb støttes!
    Hyggelig vis vi sees til frokost på Golden Tulip:coffee:
    Er ikke fise fin, men bare orker ikke Sobieski en gang til!
    Langt hårete og møkkete vegg til vegg teppe på rommet 🙈
    Lang kø for å få en frokost, kø for å sjekke inn, kø for å få en GT i baren osv… orker ikke et kø hotell når jeg ikke må! I tillegg må du betale ekstra for å bo på kø hotellet :confused:

    Mvh: Espen L
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.442
    Antall liker
    12.561
    Sted
    Sørlandet
    Har reservert bord på Panska 85 på lørdagen kl 19.30. 6 pers som kan økes til 8. Meget bra mat og vin i gåavstand fra messehotellene. Hadde vært kjekt om vi ble en trivelig gjeng.

    Mvh
    -BB-
     
    Sist redigert:

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.442
    Antall liker
    12.561
    Sted
    Sørlandet
    Da er vi oppe i fem personer som har sagt i fra at dem gjerne er med på en hyggelig aften på Panska 85 på lørdagen. Det er fortsatt plass til flere og jeg kan øke til 8 personer.

    1693462265367.png
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.724
    Antall liker
    58.847
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Vi er 3 innlendinger som gjerne blir med, hvis det fremdeles er plass til oss alle.
    Mvh.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Flotte greier! Jeg har fått reservert bord til 10 pers og vi er nå 9 inkl Sgt Pepper
    Hei
    Vis du greier og få med 2 etterslenger til så blir gjerne 2m og undertegnede med.
    Er det ikke plass til oss begge to så treffes vi sikkert under messen :)

    Mvh: Espen L
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.442
    Antall liker
    12.561
    Sted
    Sørlandet
    Heisann Espen L. Svært hyggelig med så stor interesse. Jeg har nå sendt inn forespørsel om vi kan få plass til 12 personer.
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.091
    Vet ikke om jeg er med i tellinga her. Hvis mulig, blir jeg gjerne med! Kanskje du kan ta enda en telefon, @BeetleBug 😅
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.442
    Antall liker
    12.561
    Sted
    Sørlandet
    Skal vi prøve oss på en telling:

    Følgende har sagt at dem blir med på en knakende hyggelig aften med nydelig mat og god stemning:

    - BeetleBug
    - Karmana
    - Ivaols
    - 3fsshifi
    - Bror til 3fsshifi
    - Sgt Pepper
    - Bluesbreaker
    - StoneH
    - srtorp
    - Jorwed
    - 2m
    - Espen L
    - Bulter
    - Clay (usikker)

    Jeg prøver å få reservert bord til 16 pers.
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.442
    Antall liker
    12.561
    Sted
    Sørlandet
    Oppdatert telling:

    - BeetleBug
    - Karmana
    - Ivaols
    - 3fsshifi
    - Erlend
    - Sgt Pepper
    - Bluesbreaker
    - StoneH
    - srtorp
    - Jorwed
    - 2m
    - Espen L
    - Bulter
    - Clay
    - The.Doctor

    Alt tyder på at dette blir en fortreffelig aften med god mat og masse prat.

    Mvh
    -BB-
     

    The.Doctor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.07.2017
    Innlegg
    198
    Antall liker
    208
    Sted
    Kristiansand
    Da har dere overtalt meg også :)
    Har sniktittet på menyen og det ser veldig bra ut, både mat og drinker!
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.091
    Et tips til dere som ennå ikke har booket hotell, eller som har booket dyrt med avbestillingsmulighet:

    Både Sobieski, Golden Tulip og Campanile gir messerabatt. Sobieski kan bestilles direkte via lenke på messens hjemmeside, mens Golden Tulip og Campanile bookes via e-post.
    Teksten kjøres bare i google oversetter. For Sobieski velg lenken ENG.

    Jeg booket fire netter med frokost på Sobieski for 1836 zloty, som tilsvarer 4536 norske etter dagens kurs. 1134 kroner natta. Billigere enn dette blir det neppe.
     
    Sist redigert:

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.091
    IMG_1932.jpeg


    Fra FB, «oversatt» av FB. 8 mill. zloty er vel 20 mill. kroner.

    Vi har en skikkelig kinaputt til deg 💣🧨 Under det kommende Audio Video Show 2023 vil du kunne lytte til 8 millioner PLN-systemet til det britiske selskapet Audio Note (Storbritannia). Dette blir det dyreste systemet noen gang presentert for publikum i Polen 🇵🇱 Dette er en svært sjelden utstilt enhetskonfigurasjon, fra de høyeste nivåene av Audio Note (nivå 5 og 6). Systemet består av CDT-SIX CD-transport med en total masse på 80kg, Fifth Element transformator uten digitale filtre og overprøving, M9Phono forforsterker, Gaku-On topplampe monoblokk med power trioder med molybden 4242E anoder i PSE-konfigurasjon, 3-motor TT-3 II Referanse platespiller med IO-Ltd bevegelig coil-innsats med elektromagnet i generator og høy ytelse type A-kolonner. Alt er selvfølgelig koblet til og drevet av sølv Audio Note kabler. Mange kilo ren sølvtråd og folie ble brukt i Audio Note nivå 5 og 6 i både koblinger, signalkondensatorer og interstage transformatorer designet og produsert i Audio Note, med høyt nikkelinnhold legeringskjerner. Antallet strømforsyninger har blitt flere og lamperetter samt sølvtransformatorer og stikkontakter ble brukt i alt. Digital overføring til DAC realiseres gjennom en sender og mottakerlampe (som har egne sølvstrømforsyning). De brukte deres eget design ikke-magnetiske tantalmotstander med sølvutgang og de beste eller dyreste grafittkondensatorene NOS Rubycon Black Gate, hentet fra lager laget av Audio Note. 📍 Hotel Radisson Blu Sobieski, sala 716 ==== ➡ Bli med på arrangementet: bit.ly/AudioVideoShow2023 🏷 Kjøp billetter: bit.ly/KupBiletAVS2023 ✅ Sjekk ut vår hjemmeside: www.audioshow.pl
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Vis vedlegget 959272

    Fra FB, «oversatt» av FB. 8 mill. zloty er vel 20 mill. kroner.

    Vi har en skikkelig kinaputt til deg 💣🧨 Under det kommende Audio Video Show 2023 vil du kunne lytte til 8 millioner PLN-systemet til det britiske selskapet Audio Note (Storbritannia). Dette blir det dyreste systemet noen gang presentert for publikum i Polen 🇵🇱 Dette er en svært sjelden utstilt enhetskonfigurasjon, fra de høyeste nivåene av Audio Note (nivå 5 og 6). Systemet består av CDT-SIX CD-transport med en total masse på 80kg, Fifth Element transformator uten digitale filtre og overprøving, M9Phono forforsterker, Gaku-On topplampe monoblokk med power trioder med molybden 4242E anoder i PSE-konfigurasjon, 3-motor TT-3 II Referanse platespiller med IO-Ltd bevegelig coil-innsats med elektromagnet i generator og høy ytelse type A-kolonner. Alt er selvfølgelig koblet til og drevet av sølv Audio Note kabler. Mange kilo ren sølvtråd og folie ble brukt i Audio Note nivå 5 og 6 i både koblinger, signalkondensatorer og interstage transformatorer designet og produsert i Audio Note, med høyt nikkelinnhold legeringskjerner. Antallet strømforsyninger har blitt flere og lamperetter samt sølvtransformatorer og stikkontakter ble brukt i alt. Digital overføring til DAC realiseres gjennom en sender og mottakerlampe (som har egne sølvstrømforsyning). De brukte deres eget design ikke-magnetiske tantalmotstander med sølvutgang og de beste eller dyreste grafittkondensatorene NOS Rubycon Black Gate, hentet fra lager laget av Audio Note. 📍 Hotel Radisson Blu Sobieski, sala 716 ==== ➡ Bli med på arrangementet: bit.ly/AudioVideoShow2023 🏷 Kjøp billetter: bit.ly/KupBiletAVS2023 ✅ Sjekk ut vår hjemmeside: www.audioshow.pl
    Gleder meg til å få lyttet på.
    Nærmer seg messe nå :)


    Mvh: Espen L
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.091
    Du finner kanskje en jazzklubb vi kan gå på du? Var vellykket sist. 🙂
    Jeg har sett litt på dette, og det er ikke mye å finne. Klub Stodoła arrangerer noe de kaller Jazz Jamboree 2023 til helgen. Rymden er det eneste jeg kan forholde meg til her, og det er kanskje tullete å bruke en kveld i Warszawa til å høre Bugge Wesseltoft. Søndag er det Joshua Redman og Kenny Garrett, men da sitter jeg på flyet hjem. Tipset er uansett viderebrakt!
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.724
    Antall liker
    58.847
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har sett litt på dette, og det er ikke mye å finne. Klub Stodoła arrangerer noe de kaller Jazz Jamboree 2023 til helgen. Rymden er det eneste jeg kan forholde meg til her, og det er kanskje tullete å bruke en kveld i Warszawa til å høre Bugge Wesseltoft. Søndag er det Joshua Redman og Kenny Garrett, men da sitter jeg på flyet hjem. Tipset er uansett viderebrakt!
    Takk for at du tok deg bryet.
    Er enig i dine betraktninger.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn