Blir mer og mer frem og tilbake, og har fått både hyggelige PMer her inne og eposter. Jeg er nok litt tilbake til AT240 igjen etter å ha lest en del brukeromtaler av denne. I tillegg fikk jeg en veldig objektiv epost fra Hifi Stasjonen, som oppklarte en del ting. Og selv om han selger AT240, så var det en objektiv anbefaling jeg fikk. Noe jeg satt veldig pris på for øvrig.
Nytt er nytt, og det er noe med det også. Men jeg venter på et svar fra Hifi Stasjonen i morgen, så får vi se hva det blir. Det som blir veldig spennende er at jeg kommer nærmere og nærmere min første platespiller. Hadde platespiller som yngre, men den var fattern sin
En av tingene han fra Hifi Stasjonen skrev, var at med samme PU på AT240 og en nyere modell av SL-1210mk2 så vil jeg ikke høre forskjell. Og da ser jeg heller ikke helt grunnen til å kjøpe en gammel platespiller, med ulempene det evt måtte medføre.
Så derfor landet valget mellom Rega RP3 og AT240 nå i helgen. Det beste hadde jo vært å hørt både RP3 of AT240 i mitt anlegg, men det får jeg jo ikke til. Men de her inne som kanskje har hørt SL-1210mk2 med god PU (og hvilken PU) og som kan si noe om forskjellen til RP3 med en Elys2??