Audio Solution AS blir norsk distributør av MSB Technology

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Det er en stor glede for oss og endelig annonsere at vi blir Norsk distributør for MSB Technology. MSB er kjent for å ha noen av de ypperste og mest musikalske kilder i dagens High-End marked. Helt fra den kompromissløse SELECT DAC og ned til den "rimelige" Analog DAC, som forøvrig ble kåret til Product of the Year i Stereophile 2014, er musikalitet og naturtro gjenskapning av innspillingene satt i høysetet. Fra Høsten av vil flere av modellene være på plass i demo hos oss både i Oslo og i Trondheim.

    Vi søker også etter forhandlere på MSB. Ta kontakt med oss, så ser vi på muligheten til det.

    NB! Hjemmesidene våre er ikke oppdatert med denne informasjonen enda, og priser vil først bli klare om noen uker.
     

    Vedlegg

    Kommentarer

    G-nøkkel

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2011
    Innlegg
    433
    Antall liker
    199
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    3
    Her blir det vanskelig å vite hvem av gutta man møter!

    Screen 05-29 at 08.22 PM.PNG


    Er det daglig leder Skøien? Eller Røed, ansvarlig for salg?
     

    Lydnisse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2010
    Innlegg
    158
    Antall liker
    71
    Torget vurderinger
    2
    Mener å huske at dette er enmannsforetaket til Bernt. Som lider av schizofreni.
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    Jeg kjenner ikke hele historikken til Audio Solution, men slik firmaet fremstår i dag er det vel et AS med en Oslo-avdeling og en Trondheims-avdeling. Kunder kan henvende seg til den byen de bor nærmest, evt. føler seg mest hjemme i. Verre er det neppe:).
     

    AudioSolution

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    09.05.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    12
    Audio Solution startet som et enkeltmannsforetak i 2002. Dette ble da drevet sammen med en av de som startet Hifisentralen. Etter hvert fikk vi begge familie og prioriteringene ble noe endret. Jeg valgte så å drive dette videre alene en periode. Når Audio Royal AS måtte legge inn årene valgte Odd Arve Røed og meg selv å slå sammen være hoder og driver nå selskapet sammen. Nå som et aksjeselskap. Jeg i Oslo, han i Trondheim. Altså kun to entusiaster som brenner for seriøs drift og fantastisk hifi. Vi gleder oss nå til å ta fatt på MSB og spre det glade budskap om kvalitetene dette merker bærer på.

    mvh Bernt
     

    Lydnisse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2010
    Innlegg
    158
    Antall liker
    71
    Torget vurderinger
    2
    Men hvorfor er det bilde av deg to ganger?:rolleyes:
     

    Erdal Stereo

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    20.06.2006
    Innlegg
    77
    Antall liker
    32
    Torget vurderinger
    31
    Meget spennende produkter, med utmerkede tester. Gratulerer med nytt merke.
     

    AudioSolution

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    09.05.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    12
    hehe, dette er nok kun god gammeldags hjemmesidesløvhet. Når hjemmesiden er utarbeidet at andre blir oppdateringen av og til et ork. Det er på trappene en revisjon av diverse informasjon, men inntil videre overlever vi greit med at bildet av meg også er beheftet med Odd Arve sitt navn.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Medlem siden
Antall liker
28
Link til alle artikler
2
AudioSolution - Trondheim sine annonser
Bransjenyheter
Audio Music - Eksklusiv rørnytelse!

Audio Music - Eksklusiv rørnytelse!

  • 6
Audio Solution AS Presenterer Audio Music for det Norske marked. Det er med en stor porsjon stolthet, og ikke minst glede vi endelig kan tilby dette fantastiske merket. Dette er forsterkere helt...
Fortsett
Topp Bunn