Strøm relatert Audio connexion Strømfordeler

Perrin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
267
Antall liker
286
Torget vurderinger
1
takk for tips, men må si jeg synes audioconnexion ervirker mest intereressant for nå eller eventuelt en PS Audio Dectet. Virker som den kommer bedre ut av tester enn f.eks Isotek.
 

Perrin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
267
Antall liker
286
Torget vurderinger
1
PS Audio Dectet eller annen strømfordeler?

Trenger en ny strømfordeler da vi flytter til et "nytt" hus over nyttår. trenger 6+ kontakter.
har googlet litt og kommet frem til at jeg enten vil gå for et anerkjent firma med filtrering som PS Audio Dectet eller kanskje et relativt ukjent firma uten filter som audio connexion-
Audiophile Alu Power Distributor - Audioconnexion

Noen som har erfaringer med Dectet eller andre padder med filter? eller andre padder
 

Skipnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.11.2013
Innlegg
2.521
Antall liker
1.217
Sted
Oslo
Filtrering ?

Ring heller en lokal elektriker og få montert en 6 veis stikkontakt . Monter overspenningsvern i sikringsskapet ditt

Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk
 
Sist redigert:

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.561
Antall liker
13.022
Den leverer sikkert boligens nettspenning og med en frekvens på 50hz på en spesielt spennende måte. Hva ønsker du å oppnå? Noe spesielt problem som skal løses?

Jeg kjører en sluk, dvs brennstuhl. Rimelig og mange uttak. Et grenuttak fra Elkjøp gjør nok samme nytte i praksis, men føles noe dårligere.
 

Perrin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
267
Antall liker
286
Torget vurderinger
1
bambadoo, Prøvde uten hell å døpe om tråden for å spørre om Dectet, så jeg la ut en ny.

trikkeren, 6-veis stikk er ikke det jeg spør etter. har du testet Dectet? eller har du tips til andre padder?
 

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
714
Sted
Haslum
Torget vurderinger
3
PS Audio har holdt på med strømprodukter lenge, og har kvalitetsprodukter. Jeg har og har hatt flere produkter fra dem, men har ikke prøvd Dectect. Men jeg skulle tro det var et godt alternativ i forhold til konkurrentene.
Jeg har en strømpadde fra Furutech med 6-stikk (TP-60E G), og som også kan være et alternativ.
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.031
Antall liker
7.853
Torget vurderinger
12
Trikkern sitt forslag er det beste siden det ekskluderer provisoriske installasjoner og er gjort slik det skal. Alternativt kan jeg anbefale 3 doble fastmonterte stikk. Dekker det du spør om uten å ta gulvplass og er samtidig godkjent for permanent bruk. Siden dette heller ikke er svar på det det spørres etter, anbefales å ignorere innlegget. Bare gruble litt over om (gjerne overpriset) lauskabel er svaret på alt når det gjelder hifi.
 

ymir

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2013
Innlegg
5.304
Antall liker
4.993
Torget vurderinger
2
Dersom effekttrinnene er sånn noenlunde likt oppbygd som denne,
skal det IKKE filtreres mer.


Nuprime-ST-10-Noir_Vi_1200.jpg



Er derimot elektronikken uten noen form for emc filtering er nettfiltre som Detect fra PS Audio el.l
greit å bruke.
 
Sist redigert:

Perrin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
267
Antall liker
286
Torget vurderinger
1
Takk for svar, har ikke vært innom HFS på en stund da vi står mitt i flytteprosessen, anlegget er pakket ned og musikk nytes for tiden på jobben vi Koss Porta Pro :)

I leiligheten vi flytter fra fikk jeg installert nytt skjult anlegg med dedikert kurs til stereoen og Elko Pluss «ramme» med 6- stikk når vi pusset opp og ser fordelene med å ha ting på stell.

Huset vi nettopp har overtatt har 2 stuer, ønsker derfor ikke å investere i 3 stk dobbel «på vegg» stikkontakter i finstuen før det har gått noen måneder.
 

Kristian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
447
Antall liker
280
Sted
Levanger
Torget vurderinger
32
in-akustik Referenz AC-2502-SF8 strømfordeler nedsatt til 3 995 kr hos Dynabel nå, den har jo blitt sagt mye bra om i "Watt" og på OHC. 8 uttak totalt og med overspenningsvern. :)
 
Topp Bunn