Audio Aktøren Selger ut Demo og lager varer fra Exposure og mange andre merker

Kommentarer

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
2.570
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
6
Hvordan får jeg vite noe om disse tilbudene. Det står ingen ting om dette på websiden det er linket til lenger opp og prislisten er fra 20. mars. Er tilbudene hemmelige eller bare for spesielt utvalgte?

U

utgatt25555

Gjest
Om man ikke bare bedriver vindusshopping, men er interessert i noe spesielt, er det vel bare å ta en telefon..eller sende en mail....jeg fikk svar på mine spørsmål ved å ringe :cool:

mvh

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
2.570
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
6
Nå er jeg mest interessert i hva som ligger i "mange andre merker" som det står i trådtittelen. En link til en liste ville være det enkleste.

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Antall liker
2.855
Sted
Bærum
Hva er galt med Exposure siden butikken skal tømmes for dem? :cool:

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Antall liker
14.008
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Om man ikke bare bedriver vindusshopping, men er interessert i noe spesielt, er det vel bare å ta en telefon..eller sende en mail....jeg fikk svar på mine spørsmål ved å ringe :cool:

mvh
jeg skal selge noe, ta en telefon og spør hva det kan være!

håpløst å ikke ha en oversikt over hva som er til salgs til hvilke priser. kan en gi svar på telefon kan en lage liste. og en kan friste folk som trodde de intet manglet.

annonsen på finn er bare misvisende. ingen sammenheng mellom pris og produkt.

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Jeg mener også man må skrive litt priser, hvilke produkter etc. Det er snakk om når man legger ut en annonse som dette. Mange som meg, som er tilfreds, men dukker det rette tilbudet opp, så kjøper jeg allikevel.

Lykke til med salget. :)

M

MusicBear

Gjest
Du har fått svar.
Du burde sittet oppe i natt og våket, Terje, for her kan være flere som ikke har fått vite pris på en Exposure de har siklet på lenge men ikke hatt penger til å betale. Vært innom aviser på morran, leser heldigvis om ingen hi-fi-selvmord i natt, med andre ord har du vært heldig - dette så bare ikke lyst ut rett før midnattstider natt til i dag. Si fra når restlageret er solgt ut, så vi vet at landet igjen går videre uten dramatikk som dette her ;)

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Antall liker
2.855
Sted
Bærum

amason

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2017
Antall liker
2.617
Torget vurderinger
8
Har du noen supre priser på Harbeth de større modellene eller integrerte forsterkere så send gjerne en pm

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Det hadde nok vært like greit å lagt ut prisene på Finn med hva som er tilgjengelig og til hvilke priser for å svare på telefoner og ringe tilbake er nok litt vrient for alle og enhver.

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.113
Link til alle artikler
247
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Det er i Horten det skjer i dag, her kan du høre master tape og mye annet.

• 1
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til Hi-Fi messen i Horten 20. Alt som ikke presenteres i butikk i Oslo er det mulig å oppleve i Horten Norges Hi-Fi hovedstad

Velkommen til Hi-Fi messen i Horten 20. Alt som ikke presenteres i butikk i Oslo er det mulig å oppleve i Horten Norges Hi-Fi hovedstad

• 0
Velkommen til Hi-Fi messen i Horten 20 til 21 september. Alt som ikke presenteres i butikk i Oslo er det mulig å oppleve i Horten Norges Hi-Fi hovedstad
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til lyd & akustikk er å treffe på Horten messa 20 til 21 september

Velkommen til lyd & akustikk er å treffe på Horten messa 20 til 21 september

• 21
lyd & akustikk stiller med Vera Audio Coherence 12 høyttalere, drevet av VA P400/1000 effektforsterker og VA P150/600 RS effektforsterker med miniDSP Flex som DSP. Rommet behandles med RPG...
Fortsett
Bransjenyheter
Verdens premiere på Kisek Blue Boron/MR Hi-Fi messen Horten 20 til 21 september
Bransjenyheter
Velkommen til DACAPO HIFI og YAMAHA finner en på LOUNGEN på Hi-Fi messen 20 til 21 september

Velkommen til DACAPO HIFI og YAMAHA finner en på LOUNGEN på Hi-Fi messen 20 til 21 september

• 1
DACAPO HIFI og YAMAHA finner en på LOUNGEN, 2. etage Thon Hotel. CRAZY Messetilbud! Vi spiller på USHER ML 502, SD501 og S520 med Yamaha elektronikk. Velkommen!
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi Messen Horten den 20 til 21 septemberEXOTIC AUDIO finner en på Brygga 210, 2. etage.

Hifi Messen Horten den 20 til 21 septemberEXOTIC AUDIO finner en på Brygga 210, 2. etage.

• 0
EXOTIC AUDIO finner en på Brygga 210, 2. etage. Air Tight, EAR, Tiglon, Audio Desk, Oyaide, Dr.Feickert, ZYX, USHER. Velkommen!
Fortsett
Topp Bunn