Jeg har hatt både FLS9 og FLS 10 i flere uker og et par-tre uker samtidig for å teste de imot hverandre.
Jeg hadde FLS9 først og synes den er veldig bra. Liker sounden av den veldig godt og en forsterker som man kan leve lykkelig med.
Men så ble det slik at superservicen og vennligheten til Jess/
@sound of heaven lot meg få prøve FLS10 også. Umiddelbart opplevde jeg den som litt kaldere og friskere, jeg har en historikk med mye utstyr som har vært på den varme siden og trives aller best på den banehalvdelen. Så umiddelbart tenkte jeg at FLS9 traff meg bedre.
Men Jess ba meg teste ut litt mer før jeg tok en avgjørelse. Så jeg gjorde nettopp det. Det er jo ikke så ofte man har sjansen til å sammenligne kandidatene side som side, men det hadde jeg og koplet litt frem og tilbake. Det som først slo meg som friskere med FLS10 viste seg å være at den er mer oppløst og luftig, og spesielt instrumentseparasjonen er et knepp opp. Og det føles som uendelig med krefter i den, går ikke tom på mine høyttalere i hvert fall.
Dette var kortversjonen av mine inntrykk som endte med å koste meg noen kroner ekstra, men var verdt det for min del. Uansett er FLS9 en habil forsterker og man trår ikke feil ved å velge den.
Kan på det sterkeste anbefale handel med Jess, har vært en glede hele vegen og oppfølgingen er eksemplarisk. Fantastisk kar