At dem gidder!

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Hele 2 kroner og 25 øre. Forrige faktura var på svimlende 1,35 .
Mon tro om ikke vinninga går opp i spinninga, som det så fint heter.

Vedlegg

J

JPMi

Gjest
Jeg regner med at Lindorff får betalt per faktura de sender ut på vegne av MTU.
Dersom du gjør MTU oppmerksom på hva som foregår, så blir det vel slutt på sånt tøys.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.878
Jeg fikk faktisk en faktura på kr 0,00 her om dagen ;D

I

ijustpop

Gjest
MTU ungikk vel konkurs med et nødskrik forrige uke. Går nok ikke lenge det der.

I

ijustpop

Gjest
Ellers så sliter jeg med MTU nesten daglig. Ser ut til å fungere så lenge jeg er koblet til Telenor, men når jeg er tilkoblet MTUs nett er det mye irritasjon. SMSer bruker et døgn på å komme fram. Plutselig har jeg ikke tilgang til noe nett, og jeg har ved et par anledninger benyttet meg av telefonkiosk.

Er bare 1 måned siden jeg byttet fra OneCall, men dette gidder jeg ikke lenger. Hvilke andre abonnement er billig?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Jeg glemte å skrive inn ørene på en nettgiro en gang, og fikk inkassovarsel og et solid straffegebyr for et beløp på under èn krone...

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Wergeland skrev:
Ellers så sliter jeg med MTU nesten daglig. Ser ut til å fungere så lenge jeg er koblet til Telenor, men når jeg er tilkoblet MTUs nett er det mye irritasjon. SMSer bruker et døgn på å komme fram. Plutselig har jeg ikke tilgang til noe nett, og jeg har ved et par anledninger benyttet meg av telefonkiosk.

Er bare 1 måned siden jeg byttet fra OneCall, men dette gidder jeg ikke lenger. Hvilke andre abonnement er billig?
Det var samme greien her. Flere meldinger kom ikke fram i det hele tatt. Så var det stadig en sånn støyende lyd. Bruk heller OneCall eller Tele2 Sheriff.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Wergeland skrev:

Tele2 Sheriff er nok "best". Da får man nettet til Netcom og slipper OneCalls svitsjing mellom Telenor- og Network Norways nett, som jeg har hørt skaper litt problemer innimellom.

Topp Bunn