Ønsker anbefaling ASR mini basis mk-v

• Trådstarter Slettet medlem 32125
  • Startdato
S

Slettet medlem 32125

Gjest
Har kjøpt meg en mini basis mk-v. Den har ikke kommet i posten ennå men jeg tenkte å være litt føre var med å sette meg inn i justering av dip switcher. Lastet ned en side men det skjønte jeg ikke mye av. Er det noe imellom 100 og 220 Ohm etc? Altså kan den fin tunes imellom der på en eller annen måte. Gain skjønte jeg men som sakt syntes det var litt komplisert det andre.(syx bloom 3 pu)

Vedlegg

S

Slettet medlem 32125

Gjest
Har kjøpt meg en mini basis mk-v. Den har ikke kommet i posten ennå men jeg tenkte å være litt føre var med å sette meg inn i justering av dip switcher. Lastet ned en side men det skjønte jeg ikke mye av. Er det noe imellom 100 og 220 Ohm etc? Altså kan den fin tunes imellom der på en eller annen måte. Gain skjønte jeg men som sakt syntes det var litt komplisert det andre.(syx bloom 3 pu)
Tenkte å starte på 100 for så å øke

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
11.484
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Øverste linje i tabellen (15K, 10K, etc) angir hvilke impedanser som er tilgjengelige. Første kolonne (1, 2, 3, etc) angir DIP-switchene. Skal du ha 100 Ohm settes DIP 3 til PÅ, alle andre til AV. Stort enklere kan det vel ikke fremlegges grafisk.

Verdier mellom de nevnt i øverste linje er ikke tilgjengelige (uten å modifisere apparatet), men utvalget burde da være stort nok for nær sagt enhver.

Topp Bunn