Asker og Bærum audio mandagstreff

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Tipp, topp - tommel opp folkens!

    I disse miljøtider så kjører jeg gjerne innom og plukker folk opp samt kjører dere tilbake etter treffet. Er bare å gi beskjed her i tråden hvor og når så dukker jeg opp skal du se.

    -BB-
     

    ovitzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    869
    Antall liker
    862
    Sted
    Snarøya
    Torget vurderinger
    3
    Jeg slår gjerne til på dette tilbudet. Du holder til på Fornebu? Jeg kan spasere dit så får jeg litt trim før maten:)

    Tipp, topp - tommel opp folkens!

    I disse miljøtider så kjører jeg gjerne innom og plukker folk opp samt kjører dere tilbake etter treffet. Er bare å gi beskjed her i tråden hvor og når så dukker jeg opp skal du se.

    -BB-
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Jeg slår gjerne til på dette tilbudet. Du holder til på Fornebu? Jeg kan spasere dit så får jeg litt trim før maten:)

    Tipp, topp - tommel opp folkens!

    I disse miljøtider så kjører jeg gjerne innom og plukker folk opp samt kjører dere tilbake etter treffet. Er bare å gi beskjed her i tråden hvor og når så dukker jeg opp skal du se.

    -BB-
    Hyggelig at du stiller opp. Jeg bor på Fornebu og tenkte meg bort på Circle K for å skylle bort alle insekter etter siste fjelltur. Hva med å møte meg der kl 17.20 og så kjører vi videre og henter Einar.

    Sort Audi Q5.

    BB - aka Kalle
     

    ovitzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    869
    Antall liker
    862
    Sted
    Snarøya
    Torget vurderinger
    3
    Det er greit. Vi ses ??????

    Kim
    Jeg slår gjerne til på dette tilbudet. Du holder til på Fornebu? Jeg kan spasere dit så får jeg litt trim før maten:)

    Tipp, topp - tommel opp folkens!

    I disse miljøtider så kjører jeg gjerne innom og plukker folk opp samt kjører dere tilbake etter treffet. Er bare å gi beskjed her i tråden hvor og når så dukker jeg opp skal du se.

    -BB-
    Hyggelig at du stiller opp. Jeg bor på Fornebu og tenkte meg bort på Circle K for å skylle bort alle insekter etter siste fjelltur. Hva med å møte meg der kl 17.20 og så kjører vi videre og henter Einar.

    Sort Audi Q5.

    BB - aka Kalle
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Hei folkens

    Vårt neste mandagstreff blir den 07.10 klokken 18.00 på Restaurant Haveli Haveli Asker :: Hjem Trekanten Senter, Asker. Klokken 19.30 er vi invitert til en kopp kaffe hos Mala Audio i deres nye butikklokale rett over gaten fra restauranten. Det går både tog og buss til Asker sentrum.

    Håper dette passer så mange som mulig av dere. Velkommen også til nye medlemmer!

    Haveli1.jpg


    Haveli2.jpg


    -BB-
     

    Calmati

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.08.2016
    Innlegg
    429
    Antall liker
    555
    Sted
    Bærum
    Er opptatt den kvelden, dessverre.
    Ergerlig, for besøk hos Mala står definitivt på 'to-do' listen etter alle nye merker de nå har fått :)
     

    einaraj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.11.2017
    Innlegg
    100
    Antall liker
    109
    Jeg er med. Og tok ansvar og dro innom Mala i dag for å sikkerstille lydkvaliteten. Det er blitt en flott butikk, med mange fine rom. Syntes spesielt Vimberg-rommet satt fint, og særlig etter at vi oppdaterte software i dac. Marten Mingus var under arbeid med plassering, men håper det blir finpolert til mandag. Vimberg har jeg ikke hørt bedre enn i dag.
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Ikke mange dagene igjen til vi sitter å svetter over en vindaloo :) Gleder meg! Og jeg ser frem til å besøke den nye butikken til Mala også. Vi sees på mandag gutter!

    -BB-
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.985
    Antall liker
    20.116
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ikke mange dagene igjen til vi sitter å svetter over en vindaloo :) Gleder meg! Og jeg ser frem til å besøke den nye butikken til Mala også. Vi sees på mandag gutter!

    -BB-
    Er spent på den Vindalooen...
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.132
    Antall liker
    9.285
    Torget vurderinger
    2
    Vindaloo er så sterkt at det krever at man oppbevarer dasspapiret i kjøleskapet , sånn for sikkerhetsskyld..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.985
    Antall liker
    20.116
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vindaloo er så sterkt at det krever at man oppbevarer dasspapiret i kjøleskapet , sånn for sikkerhetsskyld..
    Er mer glad i Madras personlig, men testa BB sin Vindaloo i Horten. Slett ikke så ille den. :)
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Igjen ser det ut til at oppmøtet blir meget bra og det syntes jeg er utrolig hyggelig!

    Hopper på 17.19 toget fra Lysaker stasjon og det skal etter planen stoppe omtrent 10 minutter senere i Asker.

    -BB-
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Så var nok et mandagstreff over for denne gang og igjen en stor takk til samtlige fremmøtte. Og en om mulig enda større takk til Mala Audio som inviterte hele gjengen over på en titt på de nye og flotte lokalene i Asker. Helt suverent! Her har dere noen av bildene jeg tok:

    Restaurant Haveli på Trekanten Senter. Så langt den beste indiske jeg har funnet i Asker og Bærum:

    fullsizeoutput_191e.jpg


    fullsizeoutput_1922.jpg


    fullsizeoutput_1919.jpg


    Deretter spaserte vi tre minutter over veien til Mala Audio:

    fullsizeoutput_1929.jpg


    um3wDGXvT2qOdq34gdJBAg.jpg


    fullsizeoutput_1927.jpg


    Her var det bare å forsyne seg med kaffe og diverse andre godsaker. I samtlige lytterom stod forskjellige anlegg å spilte når vi kom og det var bare å finne go-stolen og nyte:

    fullsizeoutput_192e.jpg


    fullsizeoutput_193a.jpg


    fullsizeoutput_1939.jpg


    fullsizeoutput_1935.jpg


    fullsizeoutput_1938.jpg


    fullsizeoutput_1937.jpg


    Neste treff blir mandag 04.11. Jeg forsøker å finne en hyggelig plass og i går mottok jeg ønsker om kinesisk igjen.

    Mvh
    -BB-
     
    Sist redigert:

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.798
    Antall liker
    3.152
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Heldigvis slapp jeg unna Vindaloo.😀
    En stor takk til Mala Audio for deres gjestfrihet.

    Lykke til!
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Heisann alle sammen,

    Dette er en tråd for våre månedlige mandagstreff. Vi samles på forskjellige plasser i Asker og Bærum den første mandagen hver måned og ideen med denne samlingen er at den skal være

    - Lavterskel
    - Inkluderende
    - Sosial
    - Hyggelig

    Hvor alle som bor i Asker og Bærum og har interessere for hifi og musikk er hjertelig velkommen! Neste samling blir mandag 4 november kl 18 på Bambus Restaurant, Claude Monets Allé 21, 1338 Sandvika.

    Bambus Restaurant Meny – Bambus

    Håper vi sees!

    Mvh
    -BB-
     

    mk1classic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.01.2009
    Innlegg
    1.871
    Antall liker
    1.436
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    2
    Jeg burde klarer å komme meg over veien... Kommer!

    Neste gang så får det bli Fellini, da er vi iallefall i samme bygning :p
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.374
    Sted
    Sørlandet
    Nå er det bare en kort helg vi må kjempe oss over før vi endelig kan sette oss ned ved middagsbordet og preike om stort og smått :) Håper vi sees på Bambus på mandag.

    Velkommen!


    -BB-
     

    M1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.02.2009
    Innlegg
    627
    Antall liker
    340
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    2
    Det er mandag 4 nov?
    M1
     

    aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.684
    Antall liker
    2.286
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    4
    Når det for en gangs skyld arrangeres mandagsmøte i nabohuset er det synd jeg ikke er i landet. Jeg kommer noen dager for sent. Kos dere!

    Arve
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn