;DMr-T skrev:Jeg er en tilhenger av målinger når jeg kjøper fisk. Fisk har en kilospris, og fisken veier så så mye. Da vil jeg helst at fisken måles (veies) for å fastslå hva jeg skal betale for den. Helt uavhengig av hva den smaker.......![]()
;DMr-T skrev:Jeg er en tilhenger av målinger når jeg kjøper fisk. Fisk har en kilospris, og fisken veier så så mye. Da vil jeg helst at fisken måles (veies) for å fastslå hva jeg skal betale for den. Helt uavhengig av hva den smaker.......![]()
eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kablerlars_erik skrev:Ja. Det ligger på omtrent samme nivå som at man hele tiden blir fortalt at det ikke fins målbare forskjeller på kabler.Steinar_Lund skrev:Hehe. Interessant scenario: "Våre målinger av smaken på denne makrellen er svake. Du liker derfor ikke makrell, selv om du synes det er godt". Placebo på høyt nivå 8)lars_erik skrev:Sikkert noen som mener de kan måle smak.Steinar_Lund skrev:Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
På samme måte som man hevder å kunne måle klangnyanser.
Jo, men det er jo tilfelleteddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kablerlars_erik skrev:Ja. Det ligger på omtrent samme nivå som at man hele tiden blir fortalt at det ikke fins målbare forskjeller på kabler.Steinar_Lund skrev:Hehe. Interessant scenario: "Våre målinger av smaken på denne makrellen er svake. Du liker derfor ikke makrell, selv om du synes det er godt". Placebo på høyt nivå 8)lars_erik skrev:Sikkert noen som mener de kan måle smak.Steinar_Lund skrev:Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
Kan ikke snakke for lovemusikk, men jeg har fått en del. Så... :XLNT skrev:Fiskehistoriene g jør meg ganske sikke rpå at det er dårlig med haill i leiren![]()
teddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kabler fisk.lars_erik skrev:Ja. Det ligger på omtrent samme nivå som at man hele tiden blir fortalt at det ikke fins målbare forskjeller på kabler.Steinar_Lund skrev:Hehe. Interessant scenario: "Våre målinger av smaken på denne makrellen er svake. Du liker derfor ikke makrell, selv om du synes det er godt". Placebo på høyt nivå 8)lars_erik skrev:Sikkert noen som mener de kan måle smak.Steinar_Lund skrev:Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
Mener du det (usynlige)beviset som mange snakker om men, ingen har klart å fremvise ?lars_erik skrev:Jo, men det er jo tilfelleteddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kablerlars_erik skrev:Ja. Det ligger på omtrent samme nivå som at man hele tiden blir fortalt at det ikke fins målbare forskjeller på kabler.Steinar_Lund skrev:Hehe. Interessant scenario: "Våre målinger av smaken på denne makrellen er svake. Du liker derfor ikke makrell, selv om du synes det er godt". Placebo på høyt nivå 8)lars_erik skrev:Sikkert noen som mener de kan måle smak.Steinar_Lund skrev:Nei, men den er like god. Synes mange. Eller mye vondere. Synes mange. Og atter andre mener det ikke er forskjell på fisk. Disse leirene blir aldri enige. Akkurat som den jævla endeløse kabelkrangelen her inne.Anonym skrev:En makrell blir ikke større en 3,5kg.lovemusikk skrev:Jeg tar det som en skeptiker... dei ville vel tenkt..er ikke noe forskjell på en stor Laks og en makrell ;D
Bare å lytte det, så får du beviset 8)
Skyld på andre, det funker alltid!!! 8) ;Dlars_erik skrev:Kan ikke snakke for lovemusikk, men jeg har fått en del. Så... :XLNT skrev:Fiskehistoriene g jør meg ganske sikke rpå at det er dårlig med haill i leiren![]()
![]()
Steinar_Lund skrev:Det må være en grunn til at en fisk heter knurr?
Der ja! ;D ;Dlars_erik skrev:Steinar_Lund skrev:Det må være en grunn til at en fisk heter knurr?
jepp, det har han og det er jo dokumentert ( i motsetning til k.....)lars_erik skrev:Ser Steinar hevder det er hørbare forskjeller på fisk.
Det har du nok helt rett i ;D
See?teddyh skrev:jepp, det har han og det er jo dokumentert ( i motsetning til k.....)lars_erik skrev:Ser Steinar hevder det er hørbare forskjeller på fisk.
http://www.fishecology.org/soniferous/justsounds.htm
Ja. Man må forklares i det uendelige. Om att att og om att att :Steinar_Lund skrev:See?teddyh skrev:jepp, det har han og det er jo dokumentert ( i motsetning til k.....)lars_erik skrev:Ser Steinar hevder det er hørbare forskjeller på fisk.
Nå har vi nok Emotikon snart på banen, men jeg skygger den. Ferdig på jobb og kan ikke bruke fritiden min på dette.lars_erik skrev:Ja. Man må forklares i det uendelige. Om att att og om att att :Steinar_Lund skrev:See?teddyh skrev:jepp, det har han og det er jo dokumentert ( i motsetning til k.....)lars_erik skrev:Ser Steinar hevder det er hørbare forskjeller på fisk.
Serverer nå denne.
Trumpetfisk
Vil bare nevne fisken bass.Steinar_Lund skrev:Nå har vi nok Emotikon snart på banen, men jeg skygger den. Ferdig på jobb og kan ikke bruke fritiden min på dette.lars_erik skrev:Ja. Man må forklares i det uendelige. Om att att og om att att :Steinar_Lund skrev:See?teddyh skrev:jepp, det har han og det er jo dokumentert ( i motsetning til k.....)lars_erik skrev:Ser Steinar hevder det er hørbare forskjeller på fisk.
Serverer nå denne.
Trumpetfisk
??lars_erik skrev:Ja. Man må forklares i det uendelige. Om att att og om att att :Steinar_Lund skrev:See?teddyh skrev:jepp, det har han og det er jo dokumentert ( i motsetning til k.....)lars_erik skrev:Ser Steinar hevder det er hørbare forskjeller på fisk.
Serverer nå denne.
Trumpetfisk
;Dlars_erik skrev:Ja. Man må forklares i det uendelige. Om att att og om att att :
Serverer nå denne.
Er det ikke hørbar forskjell på kabler?teddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kabler
Selvsagt, noen knirker mer når du bøyer dem.kabelsatan skrev:Er det ikke hørbar forskjell på kabler?teddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kabler![]()
mvh
kabelsatan
Har du ikke fulgt med i timene?kabelsatan skrev:Er det ikke hørbar forskjell på kabler?teddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kabler![]()
mvh
kabelsatan
Noe sier meg at jeg har gått glipp av noe alldeles elementært.lars_erik skrev:Har du ikke fulgt med i timene?kabelsatan skrev:Er det ikke hørbar forskjell på kabler?teddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kabler![]()
mvh
kabelsatan
Omtrent 52416 de siste 6 år 8)
Du kan nok neppe unngå å bli "opplyst" om at kabler ikke har hørbare forskjeller her inne.kabelsatan skrev:Noe sier meg at jeg har gått glipp av noe alldeles elementært.lars_erik skrev:Har du ikke fulgt med i timene?kabelsatan skrev:Er det ikke hørbar forskjell på kabler?teddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kabler![]()
mvh
kabelsatan
Omtrent 52416 de siste 6 år 8)
Men jeg lar meg gjerne opplyse
mvh
kabelsatan
Hmm... aner jeg et snev av arrogant, nedlatende sarkasme overfor noen her?lars_erik skrev:Du kan nok neppe unngå å bli "opplyst" om at kabler ikke har hørbare forskjeller her inne.
Det kommer som Mosse-lukta :![]()
Det er vel bare fornavnet......kabelsatan skrev:Hmm... aner jeg et snev av arrogant, nedlatende sarkasme overfor noen her?lars_erik skrev:Du kan nok neppe unngå å bli "opplyst" om at kabler ikke har hørbare forskjeller her inne.
mvh
kabelsatan
Du kan nok neppe unngå å bli "opplyst" om at kabler ikke har hørbare forskjeller her inne.uob skrev:Noe sier meg at jeg har gått glipp av noe alldeles elementært.
Men jeg lar meg gjerne opplyse
mvh
kabelsatan
Ike et snev, nei... ;Dkabelsatan skrev:Hmm... aner jeg et snev av arrogant, nedlatende sarkasme overfor noen her?lars_erik skrev:Du kan nok neppe unngå å bli "opplyst" om at kabler ikke har hørbare forskjeller her inne.
mvh
kabelsatan
Veldig bracybervision_ skrev:Selvsagt, noen knirker mer når du bøyer dem.kabelsatan skrev:Er det ikke hørbar forskjell på kabler?teddyh skrev:eller som at man blir fortalt at det er hørbar forskjell på kabler![]()
mvh
kabelsatan
Nei det er du ikke. Dette er et helt ordinært A4-anlegg det...lovemusikk skrev:Er jeg en snobb blitt med slik et anlegg?
Se nedover og neste side
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,54983.80.html
Alle som er eier av Burmester utstyr er snobber ;D Har selv hatt en slik cd-spiller og var litt ovenpå en stund, men det var helt til jeg fant ut hvor dårlig den spiltelovemusikk skrev:Er jeg en snobb blitt med slik et anlegg?
Se nedover og neste side
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,54983.80.html