Ari Behn og Per Heimly...

Kule-Trygve

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2008
Antall liker
289
Ja har fått med meg at han har hatt suksess i det siste med "Tilbake til fremtiden". Jeg uttalte meg også på tynt grunnlag (har kun sett en film).
Lady Gaga har også solgt i "milliontall". (Uten at jeg kjenner så veldig til henne heller da..)

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
9.665
Sted
Holmestrand
pedal skrev:
Nja. Zwart er opplagt dyktig innenfor sin nisje. Den er forresten ganske stor. Han har betydelig internasjonal suksess og hans verker er solgt/sett i "milliontall".
Så man må ha Hollywoodsuksess for å frigjøres fra gruppen talentløs?
Jeg har sett mye fra Hollywood (det meste (?) som har fenget meg vesentlig mindre enn Heimly/Behn.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
28.944
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Zwarts One night at McCool's var jo artig da.

N

nb

Gjest
Kule-Trygve skrev:
Lady Gaga har også solgt i "milliontall". (Uten at jeg kjenner så veldig til henne heller da..)
Du skal ha øynene og ørene rimelig langt gravd ned i platebunken fra Kirkelig Kulturverksted for ikke å se at dama har betydelige taleter på en del områder. Ikke at jeg er noen stor tilhenger av musikken og imagen hennes, men hun har da klart å bli vedens største nålevende popikon i løpet av under tre år. Det er omtrent så lenge siden hun hadde en gratiskonsert i Oslo.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
En irriterende fyr fra Moss med en forvåkst hårkirkegård på hodet på tur med en forvirret karaokesame? Kan det bli annet enn god underholdning for de som liker slikt?

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.015
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
nb skrev:
Kule-Trygve skrev:
Du skal ha øynene og ørene rimelig langt gravd ned i platebunken fra Kirkelig Kulturverksted for ikke å se at dama har betydelige taleter på en del områder. Ikke at jeg er noen stor tilhenger av musikken og imagen hennes, men hun har da klart å bli vedens største nålevende popikon i løpet av under tre år. Det er omtrent så lenge siden hun hadde en gratiskonsert i Oslo.
Talentfull som ikke passer inn i min smak: Talentløs.
Talentløs som passer helt inn i min smak: Talentfull.

Slik er det når pretensiøs musikksmak gjelder. For 30 år siden mente mange heavy og progfolk at countrymusikere fra Nashville var totalt talentløse, og ikke "kunne spille". Derfor går det lysår mellom hver gang jeg tar ordet i min munn.

Kule-Trygve

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2008
Antall liker
289
Jeg er helt bortreist..mente selvfølgelig å si at Zwart har hatt suksess med "Karate Kid" remake..ikke "Tilbake til fremtiden".

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Knoll og Tott har ihvertfall et enormt sosialt talent, ikke alle (medforumister) som kan beskyldes for det samme.

Mvh
Eros, som ikke har sett programmet, eller planer om det med det første heller. For mange plater og musikk står før det i køen.

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
39.580
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
21
For meg blir jeg irritert av at NRK bruker lisenspengene våre på at disse to "nissene" skal dra verden rundt på barer og denslags for å drikke :p

gismo

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
gismo skrev:
For meg blir jeg irritert av at NRK bruker lisenspengene våre på at disse to "nissene" skal dra verden rundt på barer og denslags for å drikke :p

gismo
Skal love deg at rimelig mange nisser kunne blitt sendt på 356-dagers møkkafyll for de lisenspengene som blir svidd av på Oslo vest i disse dager.
For å sette det i perspektiv: Produksjonen av en 1. divisjonskamp i fotball koster gjennomsnitlig et sted mellom 8-900000.- lisenspenger. Eliteserien kommer i tillegg.......

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
39.580
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
21
ErosLoveking skrev:
Skal love deg at rimelig mange nisser kunne blitt sendt på 356-dagers møkkafyll for de lisenspengene som blir svidd av på Oslo vest i disse dager.
Jeg vet Eros ;) men å sponse og bruke film på disse herrer byr meg imot.
De kan dra på ditto tur så mye de vil, men la oss slippe å betale og se dem. Vi har alle våre favoritter :p
Mye annet flott på tv om dagen syns jeg ;D ;D

gismo

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.015
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
gismo skrev:

gismo
Dette er faktisk ganske billige produksjoner. En fotograf med DV, og minimalt team utover det. Mye billigere enn de fleste andre produksjoner. Det er skikkelig kommersielle produksjoner dette her, laget for å "tjene penger". Selv har jeg ikke sett, men det er vel symptomatisk med mitt forhold til dumboksen.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
ErosLoveking skrev:
Knoll og Tott har ihvertfall et enormt sosialt talent, ikke alle (medforumister) som kan beskyldes for det samme.

Mvh
Eros, som ikke har sett programmet, eller planer om det med det første heller. For mange plater og musikk står før det i køen.
Du går glipp av mye vemodig vakker karaoke...

Karla

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5
Jag såg reprisen på Skavlan igår. Det skulle vara roligt att veta vad vår
gamle hjälte-autist, Stenmark, tänkte när han satt och lyssnade på fjantarna. ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Karla skrev:
Jag såg reprisen på Skavlan igår. Det skulle vara roligt att veta vad vår
gamle hjälte-autist, Stenmark, tänkte när han satt och lyssnade på fjantarna. ;D
Bedre å holde munn og se dum ut enn å åpne den og fjerne enhver tvil?

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.406
Torget vurderinger
1
Ahhh, her er Ari og jeg helt på bølgelengde. Jeg gleder meg som et barn til fredag. Hadde jeg bare kunne skru tiden fram så jeg slapp denne pinsamme ventetiden fram til programmet begynner. Men bare så dere er advart: Min fordypning i det Behnske og MLs åndelige kontakt med den andre siden har gjort noe med meg. Pedalkraften har mutert.

Topp Bunn