Diverse Apple TV, hva er det og hvordan funker det.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.215
Antall liker
9.442
Torget vurderinger
2
Get/Telia har torpedert TV boksen vi hadde, og ble tvunget over på en ny til 49kr/mnd. Eller å bruke TeliaPlay appen på en Ipad( gratis)
Det byr meg i mot å bruke 68sekunder på å låse opp Ipad, åpne app, scrulle rundt, velge program, vente til avspiling spoler igang ,og så ventre på chromecast symbolet dukker opp eter 2-3 forsøk, velge cast , velge TV og venter igjen, øg der omsider engelig komer bildet..

Å bytte kanal er betyr en gjentagelse av deler av prosedyren, fytte helvete for noe dritt.
Jeg vil ha en fjernkontroll og Zappe kanaler på 0.3 sekunder som før.

Spørmålet er om jeg må bite i det sure eplet og betale Telia for en boks+fjernkontroll, eller om en Apple TV greie gir meg "fjernkontrollen" tilbake, den har i allafall en fjernkontroll men hvorden den egentlig funger forteller nettsiden ikke. Bare reklame for å abonner på tjenester til ukjent pris og streaming og annet som visstnok skal berike livet mitt med svada og dilldall..

Er apple TV noe som gir en gretten gubbe tilbake fjernkontrollen, eller er det også et apphelvtee med ørten valg og 17 klikk for å bytte kanal?

Kan noen forklare?.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.505
Antall liker
9.242
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Get/Telia har torpedert TV boksen vi hadde, og ble tvunget over på en ny til 49kr/mnd. Eller å bruke TeliaPlay appen på en Ipad( gratis)
Det byr meg i mot å bruke 68sekunder på å låse opp Ipad, åpne app, scrulle rundt, velge program, vente til avspiling spoler igang ,og så ventre på chromecast symbolet dukker opp eter 2-3 forsøk, velge cast , velge TV og venter igjen, øg der omsider engelig komer bildet..

Å bytte kanal er betyr en gjentagelse av deler av prosedyren, fytte helvete for noe dritt.
Jeg vil ha en fjernkontroll og Zappe kanaler på 0.3 sekunder som før.

Spørmålet er om jeg må bite i det sure eplet og betale Telia for en boks+fjernkontroll, eller om en Apple TV greie gir meg "fjernkontrollen" tilbake, den har i allafall en fjernkontroll men hvorden den egentlig funger forteller nettsiden ikke. Bare reklame for å abonner på tjenester til ukjent pris og streaming og annet som visstnok skal berike livet mitt med svada og dilldall..

Er apple TV noe som gir en gretten gubbe tilbake fjernkontrollen, eller er det også et apphelvtee med ørten valg og 17 klikk for å bytte kanal?

Kan noen forklare?.
Dette kan jeg hjelpe deg med. :)
Vi har en Telia avtale her vi bor og jeg og en nabo har parkert GetBox II i boden, monterte en Apple TV, lastet ned Teliaappen og det fungerer strålende. (Telia har egentlig 2 apper i samme app, vi som har en opptaksdekoder i avtalen får bl.a. opptak og start forfra i appen. Hadde vi bare hatt en standard dekoder fra Telia i den kollektive avtalen ville vi fått en app som ikke hadde opptaksfunksjon)
En annen nabo her, leverte inn Getbox II og hentet ut en Android box til ekstra kostnad og den er den tregeste boksen jeg har vært borti i.
Spør mer og jeg svarer gjerne.
 
Sist redigert:

Softlad

Medlem
Ble medlem
01.04.2008
Innlegg
24
Antall liker
43
Sted
Rett borti gata
Torget vurderinger
1
Fjernkontrollen er veldig liten (i litt store hender) og glatt. Mista den i gulvet hele tida i starten og måtte modde den ved å lime litt myk gummi på baksiden, det gir noe friksjon og gjør den akseptabel å holde i. Men fordi den er ganske lik begge veier, klarer jeg ofte å bruke den 180 grader feil - ikke det største problemet.

Borsett fra det synes jeg den er OK, og gir en viss "fjernkontroll-følelse!
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.505
Antall liker
9.242
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Med Apple TV og Telia app kan du zappe kanaler ved å bruke tommeltotten til venstre eller høyre, det tar 0,1 sek. :)
Eller trykke på meny og få opp hele kanallista, med info om hva som sendes. Litt tilvenning men den er en fryd å bruke.
 

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.685
Antall liker
9.282
Sted
Trondheim
Den nye AppleTV 4K som ble introdusert for en uke siden har jo også ny prosessor og er mye raskere enn den forrige (uten at det nødvendigvis har så mye å si akkurat for kanalhåndteringen)
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.912
Antall liker
1.935
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Jeg har Riks TV med Apple TV som kilde. Direkte TV sendinger velges lett, samme gjør div.annet innhold.
Og, remote skrur av og på TV samtidig, samt du kan lett programmere volumkontrollen på apple remote til å styre volumet på forsterkeren din. Uavhengig av om TV og Apple TV står på eller ei.
Aldri hatt et lettere oppsett. Terningkast 6 her:)

Bonus at Spotify på Apple TV låter såpass godt ut via TV`s optiske utgang (Og via Topping DAC til forsterker)
at jeg nå bruker denne mest som avspiller. Dvs Apple Remote styrer alle musikk søk og valg, samt volum.
iPad what;?
 
Sist redigert:

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.215
Antall liker
9.442
Torget vurderinger
2
Med Apple TV og Telia app kan du zappe kanaler ved å bruke tommeltotten til venstre eller høyre, det tar 0,1 sek. :)
Eller trykke på meny og få opp hele kanallista, med info om hva som sendes. Litt tilvenning men den er en fryd å bruke.
Akkurat det jeg trengte å vite. Da kansellerer jeg Teliaboksen og går rett på Apple tv.

har det noe å si hvor mye minne Appletv har, ser det er ulike størrelser. har det med lagring å gjøre?
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
835
Antall liker
419
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Fjernkontrollen er veldig liten (i litt store hender) og glatt. Mista den i gulvet hele tida i starten og måtte modde den ved å lime litt myk gummi på baksiden, det gir noe friksjon og gjør den akseptabel å holde i. Men fordi den er ganske lik begge veier, klarer jeg ofte å bruke den 180 grader feil - ikke det største problemet.

Borsett fra det synes jeg den er OK, og gir en viss "fjernkontroll-følelse!
Den nye Apple TV 4K som ligger hos Apple nå, har en ny fjernkontroll, så dette problemet er fjernet.

Kan absolutt anbefale Apple TV 4K, nå er vel rett tid å kjøpe en brukt på Finn.no, om en kan leve med en litt dårligere fjernkontroll.
For den vanlige bruker har den ingen nye ekstra brukbare funksjoner, det er for avanserte brukere med «smarthus» den er laget for, eller spillere.

Uansett, jeg vil absolutt anbefale den til folk som er i «Apple-universet».
Alt fungerer fra første stund.
Men kjøp en god HDMI-kabel som er sertifisert for 4K, det er kjedelig med problemer grunnet en dårlig kabel…
 

birk88

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2016
Innlegg
391
Antall liker
270
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Akkurat det jeg trengte å vite. Da kansellerer jeg Teliaboksen og går rett på Apple tv.

har det noe å si hvor mye minne Appletv har, ser det er ulike størrelser. har det med lagring å gjøre?
Minne går stort sett på om du ønsker å spille. Kun som TV mener jeg det spiller ingen rolle hvilket minne du velger.
 

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.685
Antall liker
9.282
Sted
Trondheim
Det installeres jo apper på denne som tar plass, men vanlige apper tar ikke mye plass. Hvis du ikke bruker den til spilling kan jeg ikke se for meg at man trenger den største, men prisforskjellen er jo bare 200 kr på den nye (1990 for 32 GB, 2190 for 64 GB). Tilgjengelig fra 30/4.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.215
Antall liker
9.442
Torget vurderinger
2
Ser det er ulike generasjoner Apple TV på finn. er det noen grunn til å kjøpe det siste og dyreste fremfor en rimeligere 3gen. eller mindre lagrinsgplass. Det at det er minne betyr det at men kan ta opp og lagre program?
 
U

utgatt304361

Gjest
Jeg ville for enhver pris styrt unna forrige generasjon Apple TV. Selve boksen funker gull, men fjernkontrollen er grusom. Kona holder på å klikke hver gang hun bruker den, og jeg er ikke langt unna jeg heller. Kjøp den nye generasjonen med ny fjernkontroll som nettopp er lansert. Dyrere, men da bevarer du forhåpentligvis husfreden.

Med forbehold.... Jeg har ikke prøvd den nye fjernkontrollen, men den er nødt til å være bedre enn den gamle.

For øvrig; Apple TV to generasjoner tilbake hadde en veldig bra fjernkontroll, men da begynner det å bli relativt gammelt, ikke 4k osv.
 

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.685
Antall liker
9.282
Sted
Trondheim
Jeg har ingen problemer med den gamle fjernkontrollen. Den funker helt utmerket. Hva er problemet? Start/stopp knapp, Menyknapp og en styreflate. Og så kan du snakke til den hvis du vil.
Eller du kan bruke iPhonen din som fjernkontroll.

PS: Hvis den bare skal brukes til TV holder den forrige generasjonen i massevis.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.215
Antall liker
9.442
Torget vurderinger
2
4K har det med TV oppløsningen å gjøre? har en slik TV
Samsung 55" 4K UHD Smart TV UE55MU7075
Men det utnyttes vel ikke om ikke sendingen er i maks kvalitet?
Bruker Google Chrome og Telia appen nå, bildet er mye dårliger enn med den gamle getboksen syns jeg

'
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.215
Antall liker
9.442
Torget vurderinger
2
Jeg ville for enhver pris styrt unna forrige generasjon Apple TV. Selve boksen funker gull, men fjernkontrollen er grusom. Kona holder på å klikke hver gang hun bruker den, og jeg er ikke langt unna jeg heller. Kjøp den nye generasjonen med ny fjernkontroll som nettopp er lansert. Dyrere, men da bevarer du forhåpentligvis husfreden.

Med forbehold.... Jeg har ikke prøvd den nye fjernkontrollen, men den er nødt til å være bedre enn den gamle.

For øvrig; Apple TV to generasjoner tilbake hadde en veldig bra fjernkontroll, men da begynner det å bli relativt gammelt, ikke 4k osv.
Er det den som er pyton? Trenger man en løkke for å holde på kontrollen kan det neppe være en god design
1619545272039.png


Er denne OK? Spiller aldri spill, ser bare på TV fra Telia og Netflix
1619545793006.png
 

Vedlegg

Sist redigert:

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.685
Antall liker
9.282
Sted
Trondheim
4K betyr 4K ja, men det er jo avhengig av at signalet er i 4K. En del kanaler er vel det tror jeg.
Jeg synes som sagt at fjernkontrollen er helt grei. Lett å bruke, den er kanskje litt glatt, men ligger veldig godt i handa. I praksis ligger den jo på bordet mesteparten av tiden.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.505
Antall liker
9.242
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Den fjernkontrollen duger i lange baner, kjøp gjerne helt ny Appe TV, men den generasjonen som bruker vist fjernkontroll (4. Generasjon) duger som bare det, min kostet 1890,- mener jeg å huske. Såvidt jeg vet er det ingen tv sendinger i 4 K. hos Telia. Det går helst i HD light. 720P/1080I.
4K er selvfølgelig greit å kjøpe, HBO, Netflix o.l. er jo også aktuelle apper og der skjer det ting med bildekvaliteten.
 
Sist redigert:
U

utgatt304361

Gjest
Er det den som er pyton? Trenger man en løkke for å holde på kontrollen kan det neppe være en god design
Vis vedlegget 717743
Problemet er ikke at man mister den. Problemet er den styreplata øverst og hvordan man bruker denne. En grunn til at Apple endrer på den.

Men ta det med en klype salt, det er tydeligvis flere vet som synes den fjernkontrollen er topp. Jeg synes likevel det er verdt å si fra om!
 

Larson

Æresmedlem
Ble medlem
25.01.2014
Innlegg
11.476
Antall liker
4.214
Hva er det som går i 4k i disse tider? Og er det verdt oppgraderingen?
 

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.685
Antall liker
9.282
Sted
Trondheim
Den du viser til 400 kr er generasjonen før den forrige. Funker fint til NRK og Netflix, men det er vel ikke utviklet nye apper til den på en stund. Tror ikke RiksTV appen kjører på den. Jeg ville ikke kjøpt en så gammel.
Fordelen med den er at den har optisk ut så du kan koble den til anlegget uten å bruke HDMI (hvis forsterkeren din ikke har HDMI-inngang)
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.686
Antall liker
5.121
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Ville absolutt ha kjøpt 4K versjonen.

Når vi holdt på med å kle om huset tok vi ned parabolen, og kjøpte ATV. Fant fort ut at den parabolen ikke ble hengt opp igjen, har nå hatt dette i tre år uten noe problemer. Ei heller med fjernkontrollen.
 

birk88

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2016
Innlegg
391
Antall liker
270
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Er det den som er pyton? Trenger man en løkke for å holde på kontrollen kan det neppe være en god design
Vis vedlegget 717743


Er denne OK? Spiller aldri spill, ser bare på TV fra Telia og Netflix
Vis vedlegget 717750
Du må ha neste generasjon hvis du ønsker Telia app'en (som vel er den beste grunnen til å kjøpe Apple TV).
Jeg har basis abb. hos Telia, og kan ikke lagre programmer. Tror ikke Apple TV kan det heller. Med Telia app'en kan jeg kan derimot stoppe program som går, for å starte opp etter en tlf. e.l. Kan også gå til starten på et program som går så lenge det ikke er avsluttet (1 min. før det avsluttes går bra).
 

MrSpock

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.03.2007
Innlegg
5.251
Antall liker
5.985
Jeg ville for enhver pris styrt unna forrige generasjon Apple TV. Selve boksen funker gull, men fjernkontrollen er grusom. Kona holder på å klikke hver gang hun bruker den, og jeg er ikke langt unna jeg heller. Kjøp den nye generasjonen med ny fjernkontroll som nettopp er lansert. Dyrere, men da bevarer du forhåpentligvis husfreden.

Med forbehold.... Jeg har ikke prøvd den nye fjernkontrollen, men den er nødt til å være bedre enn den gamle.

For øvrig; Apple TV to generasjoner tilbake hadde en veldig bra fjernkontroll, men da begynner det å bli relativt gammelt, ikke 4k osv.
Enig med deg - fjernkontrollen er grusom, antagelig den dårligst designede dings jeg vet om. Du forkorter ditt liv med denne.
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
835
Antall liker
419
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Ville ikke kjøpt en Apple TV som ikke har 4K.
TV er jo bare en liten del av det man kan bruke den til.
YouTube er også kommet i 4K på Apple TV, så det ser jo veldig flott ut nå.
Det er jo absolutt verdt å nevne at fjernkontrollen på iPad fungerer glimrende til styring.

Synes prisene på Finn.no er i overkant, jeg hadde aldri betalt 1400kr for forrige generasjon, når nyeste koster 1990kr.

Edit: Fjernkontrollen lar jeg for det meste ligge, bruker som nevnt iPad.
Dessuten, skrur en ned hastigheten på pekeren, så er det ingen problem å bruke den.
 

1/2 Tam

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2015
Innlegg
6.678
Antall liker
5.850
En ting som ikke er nevnt med den nye apple tv som kommer, er at du kan kalibrere tv med den. Du holder tlf (må være iphone) opp mot tv bildet og apple tv kalibrerer automatisk farger. Det er grunn nok for meg til å kjøpe den, raskeste prosessoren noen sinne, et brukergrensesnitt som gruser hvilket som helst smart tv, og ny bedre fjernkontroll. Du trenger bare den med mest lagringskapasitet om du har tenkt å laste ned veldig mye apper og drive med spilling, på den andre side er det bare 200 kr. i forskjell.
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
835
Antall liker
419
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
En ting som ikke er nevnt med den nye apple tv som kommer, er at du kan kalibrere tv med den. Du holder tlf (må være iphone) opp mot tv bildet og apple tv kalibrerer automatisk farger. Det er grunn nok for meg til å kjøpe den, raskeste prosessoren noen sinne, et brukergrensesnitt som gruser hvilket som helst smart tv, og ny bedre fjernkontroll. Du trenger bare den med mest lagringskapasitet om du har tenkt å laste ned veldig mye apper og drive med spilling, på den andre side er det bare 200 kr. i forskjell.
Ingen grunn til at du må ha ny Apple TV 4K for kalibrering, for dette er nemlig nytt i TV OS 13.5

Edit:
Har noen sett videoen jeg postet, om forskjellene på ny og gammel versjon?

B4D9CFFE-2D98-4F02-994F-EA783B4FCF77.jpeg
 
Sist redigert:

1/2 Tam

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2015
Innlegg
6.678
Antall liker
5.850
Ser ut som jeg må reservere begeistringen litt. I følge denne karen så kan du kjøpe den nye fjernstyringen og bruke den på eldre modeller og kalibrering av tv kan du gjøre på tidligere modeller også, det visste jeg ikke. Ser også ut som at den ikke er så kraftig som apple har annonsert at den er.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.505
Antall liker
9.242
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Du må ha neste generasjon hvis du ønsker Telia app'en (som vel er den beste grunnen til å kjøpe Apple TV).
Jeg har basis abb. hos Telia, og kan ikke lagre programmer. Tror ikke Apple TV kan det heller. Med Telia app'en kan jeg kan derimot stoppe program som går, for å starte opp etter en tlf. e.l. Kan også gå til starten på et program som går så lenge det ikke er avsluttet (1 min. før det avsluttes går bra).
Ringer du Telia og ber de legge inn produktet "TV uten dekoder med opptak" så endrer appen seg til å bli en app som gir deg muligheter for opptak. (Opptakene legges oppe i skya til Telia. Ingenting lagres på Apple TV boksen) . Det nevnte produktet koster 99,- pr. mnd.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.505
Antall liker
9.242
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Ser det er ulike generasjoner Apple TV på finn. er det noen grunn til å kjøpe det siste og dyreste fremfor en rimeligere 3gen. eller mindre lagrinsgplass. Det at det er minne betyr det at men kan ta opp og lagre program?
Kjøp den som har vært i salg frem til nå. Den koster 1890,- (4. Generasjon 4K)
apple-tv-4k-32gb(247789)_285359_2_Normal_Extra.jpg
Som nevnt lenger opp så legges opptak fra Telia i skya. (Jeg bruker en slik en med 32GB lagring, bruker apper som Telia, Netflix, HBO, SVT, NRK, YouTube m.fl. det bare fungerer)
 

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
6.549
Antall liker
7.055
Har hatt hver versjon av Apple TV og skrudde parabol ned og leverte tilbake satellittmottaker like etter jeg fikk 4K-versjonen i hus. Er nå integrert del av vår glupheim. Har tre stykker hvorav den ene ofte har blitt med på familiens ferieturer, eller når far har vært på lengre jobbreiser.

PS Skjønner heller ikke hvorfor mange klager på fjernkontrollen, men det er vel kanskje noe overlapp med de som fortsatt savner knapper på mobiltelefonen?
 

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.685
Antall liker
9.282
Sted
Trondheim
Jeg har 3 av den eldste typen. En i trimrommet, en på hytta og en i leiligheten i Praha. Funker utmerket til NRK TV og Netflix og i tillegg til å streame ting fra datamaskina. De har ikke de alle streamingtjenestene, men det gjør ikke så mye siden jeg kan "caste" skjermbildet fra Macen min til TVen gjennom dem. Forrige generasjon fikk jeg med da jeg abonnerte på RiksTV og den funker knall. Bruker bare den når jeg skal se på TV nå.
 

Hardingfele

Æresmedlem
Ble medlem
25.10.2014
Innlegg
22.618
Antall liker
15.692
Torget vurderinger
2
Bruk remote i iPhone til å styre ATV, fungerer utmerket, spesielt om du skal skrive tekst. Men ellers er dikteringen suveren.
Jeg ville for enhver pris styrt unna forrige generasjon Apple TV. Selve boksen funker gull, men fjernkontrollen er grusom. Kona holder på å klikke hver gang hun bruker den, og jeg er ikke langt unna jeg heller. Kjøp den nye generasjonen med ny fjernkontroll som nettopp er lansert. Dyrere, men da bevarer du forhåpentligvis husfreden.

Med forbehold.... Jeg har ikke prøvd den nye fjernkontrollen, men den er nødt til å være bedre enn den gamle.

For øvrig; Apple TV to generasjoner tilbake hadde en veldig bra fjernkontroll, men da begynner det å bli relativt gammelt, ikke 4k osv.
Last ned fjernstyringsapp til iPhone og styr ATV med den. Veldig praktisk. Kan kjøres fra Kontrollsenter, bare legg inn Apple TV Remote. Enig - den fjernkontrollen er designet av noen som ikke aner hva ordet ergonomi betyr.

 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.215
Antall liker
9.442
Torget vurderinger
2
Det blir nok 4K gen2 med siste nye fjernkontroll da.ønsket er å bruke fjernkontroll og unnta iPhone /iPad der d går
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
835
Antall liker
419
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Det blir nok 4K gen2 med siste nye fjernkontroll da.ønsket er å bruke fjernkontroll og unnta iPhone /iPad der d går
Motsatt av meg, hater å knote med fjernkontroll og bomme på bokstaver når jeg skriver, når jeg kan skrive på store taster på min iPad.
Fjernkontrollen er perfekt til "menyen" på Apple TV, utover det bruker jeg den lite.
Så Apple får ikke penger av meg for kjøp av ny fjernkontroll. 🍎
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.215
Antall liker
9.442
Torget vurderinger
2
Telia appen fungerer så rævA og ustabilt på strømming til Chromecast at TeliA nå tilbyr meg en Telia boks gratis ett år. Prøver det før jeg bestiller AppleTV 4K , men hva er egentlig forskjellen mellom Teliaboks og ApleTV boks.
?

ps strømming av alt annet funker på Chromecast , bare TeliA som fryser og ikke vil starte Halvparten av gangene
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
835
Antall liker
419
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Tror nok jeg ville takket ja til dekoderen du fikk tilbud om…
Omtalen til «Telia Play» i AppStore er ikke mye å skryte av… så lineær tv er nok best i forhold til strømming via Internett. :D
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.505
Antall liker
9.242
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Telia appen fungerer så rævA og ustabilt på strømming til Chromecast at TeliA nå tilbyr meg en Telia boks gratis ett år. Prøver det før jeg bestiller AppleTV 4K , men hva er egentlig forskjellen mellom Teliaboks og ApleTV boks.
?

ps strømming av alt annet funker på Chromecast , bare TeliA som fryser og ikke vil starte Halvparten av gangene
Teliaboksen er treg som fy, Apple TV med tilhørende Telia app fungerer som tidligere nevnt glimrende. Bruker den mange timer hver dag.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.505
Antall liker
9.242
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Tror nok jeg ville takket ja til dekoderen du fikk tilbud om…
Omtalen til «Telia Play» i AppStore er ikke mye å skryte av… så lineær tv er nok best i forhold til strømming via Internett. :D
Her tar du feil, appen er aldeles glimrende på Apple TV.
 
Topp Bunn